بهترین تعریف از آرایش
آرایش چیست؟
مهر ۱۰, ۱۳۹۶
آرایش لایت و ملایم
آرایش لایت چیست؟
مهر ۱۱, ۱۳۹۶

آموزش میکاپ چشم

آرایش چشم

آموزش میکاپ چشم

آموزش میکاپ چشم

   ریمل یکی از بهترین لوازم آرایشی برای درشت جلوه دادن چشم ها می باشد. اما نوع ریمل هم تأثیر بسیاری در آرایش چشم ها دارند. برای بلندتر شدن مژه ها، دو بار ریمل را به مژه ها بزنید. بعد از خشک شدن ریمل در مرتبه اول، مرحله دوم را آغاز نمایید. برای اطمینان بیشتر جهت آغشته شدن تمام مژه ها به ریمل، برس ریمل را بصورت زاویه دار و در جهت رویش مژه ها بکشید. فرمژه را در خط رویش مژه ها قرار دهید و به آرامی سه بار آن را باز و بسته نمایید. بعضی از آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه فرمژه  را بمدت ۱۰ ثانیه بوسیله سشوار گرم می کنند تا اثر بخشی آن را چندین برابر کند. در این حالت فرمژه مانند بابلیس (اتو موی پیچی) عمل خواهد کرد.
   متناسب با رنگ چشمان خود، رنگی مناسب برای سایه را انتخاب نمایید. رنگ های گرم، خاکی و بنفش برای چشمان سبز رنگ مناسب هستند. سایه های صورتی و طلایی، موجب درخشندگی خاص در چشمان قهوه ای می شوند. سایه های قهوه ای و آبی زیبایی چشمان آبی را چند برابر می کنند. حتی اگر علاقه ای به آرایش کردن چشمان خود ندارید، کاور دور چشم را هرگز فراموش نکنید. زیرا کاور چشم راه مناسبی برای پوشاندن پف، تیرگی و منافذ ریز اطراف چشم می باشد. کاورهای صورتی بهتر از رنگهای زرد هستند. زیرا ته رنگ نارنجی موجود در کاورهای صورتی، تیرگی ها و درجات رنگی آبی را از اطراف چشم محو می نمایدحتماً. برای زیباتر جلوه دادن چشمهای خود، آرایش چشم را محو کرده تا طبیعی تر بنظر برسد.
   سایه ابروی خود را با قلم مناسب به سمت بالا محو کرده و تا دنباله استخوان زیر ابرو بکشید. شما با این کار چشمانی درشت تر و درخشان تر برای خود درست می کنید. برای درخشان تر شدن چشمان خود از سایه براق استفاده کنید. بیشتر آرایشگران در آرایشگاه سایه روشن هایی از رنگ های ملایم و روشن برای روز و رنگ های تیره برای شب، توصیه می کنند. بعد از ریمل زدن، خط چشم بکشید. نقاط خالی بین مژه های خود را با خط چشم مایع پر کنید. با این کار مژه های خود را پُر تر و چشمان خود را کشیده تر کنید.
   اگر هم تمایل دارید بی دردسر مژه های پُر تر و بلندتری داشته باشید، می توانید از مژه های مصنوعی استفاده نمایید. زیرا استفاده از این نوع مژه ها بسیار آسان بوده و تأثیر غیر قابل انکاری در درشت تر جلوه دادن چشمان شما دارند. فراموش نکنید ابروهایی مرتب و برداشته شده نقش زیادی در زیبایی صورت خواهند داشت. ابروهای خود را رو به بالا شانه بزنید و موهای اضافی را با قیچی مخصوص ابرو کوتاه کنید. هرچقدر ابروها نسبت به پلک ها بالاتر باشند، چشمها درشت تر بنظر می رسند.  

آموزش میکاپ چشمReviewed by سه رخ on Oct 2Rating: 3.0آموزش میکاپ چشمبرای اینکه چشمان شما زیباتر به نظر برسند باید هنگام آرایش آن ها نکاتی را رعایت کنید. در این مقاله نحوه آرایش چشم ها را به شما آموزش می دهیم.

برای آرایش کردن چشم ها و درشت جلوه دادن آن ها باید از لوازم آرایشی به صورت صحیح استفاده کنید. استفاده از رنگ ها مناسب نیز در آرایش چشم ها بسیار مؤثر است.

3 دیدگاه ها

  1. asal گفت:

    بسیار عالی

  2. Sia گفت:

    چقد قشنگ شده

  3. اناليا گفت:

    Che cheshme ghashangi

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *