اتو کردن مو
آموزش اتو کردن مو
دی ۱۹, ۱۳۹۶
حالت دادن به مو
آموزش موج دار کردن مو
دی ۲۳, ۱۳۹۶

آموزش وکس ابرو

اصلاح ابرو

آموزش وکس ابرو

آموزش وکس ابرو

   برای اصلاح ابروها روش های بسیاری وجود دارد. بسیاری از خانم ها برای اصلاح ابروهای خود به آرایشگاه مراجعه می کنند تا حالت ابروها توسط آرایشگر طراحی شود و نواقص ابرو برطرف شود. زیرا آرایشگران به صورت حرفه ای دوره های اصلاح ابرو و حالت دادن به انواع ابرو را آموزش دیده اند و به خوبی می دانند هر مدل صورت با چه مدل ابرویی زیبا تر می شود. برای اصلاح ابروها از موچین و قیچی مخصوص ابرو استفاده می شود. 
   بسیاری از آرایشگران برای اصلاح ابروها علاوه بر موچین و قیچی از وکس و یا بند استفاده می کنند. استفاده از وکس راحت تر بوده و درد آن به مراتب کمتر از بند انداختن ابروها است به علاوه درصد خطای کمتری نیز داردو زیرا هنگام بند انداختن ابرو احتمال بروز خطا وجود داشته و ممکن است ابروه ناقص شوند. در این ویدیو به شما آموزش خواهیم داد چگونه در منزل ابروهای خود را به کمک وکس اصلاح کنید. با این شیوه شما همیشه ابروهایی تمیز و مرتب خواهید داشت. 

آموزش وکس ابروReviewed by سه رخ on Jan 12Rating: 3.0آموزش وکس ابروبرای اصلاح ابروها می توان از وکس و بند استفاده کرد که وکس روشی ساده تر با درصد خطای کمتری است که حالت طبیعی ابرو را حفظ می کند. در این ویدیو نحوه وکس کردن ابرو را به شما آموزش می دهیم.

برای اصلاح ابروها می توان از وکس و بند استفاده کرد که وکس روشی ساده تر با درصد خطای کمتری است که حالت طبیعی ابرو را حفظ می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *