آشنایی با میکرونیدلینگ در آرایشگاه
میکرونیدلینگ
خرداد ۳, ۱۳۹۷
عوامل ایجاد موخوره
علت ایجاد موخوره
خرداد ۴, ۱۳۹۷

آموزش وکس صورت

نحوه وکس صورت

آموزش وکس صورت

آموزش وکس صورت

   موم انداختن یا وکس صورت یکی از روش های از بین بردن موهای زائد با استفاده از ماده ای به نام موم یا wax می باشد. البته روش های دیگری مانند سفید کردن موها، لیزر تراپی، الکترولیز و… نیز برای رفع موهای زائد صورت وجود دارند اما وکس صورت یکی از روش های معمول بین مردم است که اخیرا هم انواع متفاوتی از آن را با اسامی مختلف مثل شمع، جلبک دریایی و … در آرایشگاه زنانه و مردانه می شنویم. این روش راحت ت رین و سریع ترین ر وش برای رفع موهای زائد صورت است که عوارضی برای پوست نداشته و پوست را پاکسازی می کند. 
روش اصلی وکس :
   قالب های وکس آماده را که با عصاره های مختلف مانند: عسل، آلوئه ورا و … موجود است را از بازار تهیه کرده و آن را در گرم کن قرار دهید تا مایع شود. اگر به دستگاه گرمکن دسترسی ندارید می توانید از یک ظرف رویی کوچک اسظتفاده کنید و آن را که بر روی بخار آب قرار دهید و وکس را ذوب کنید. با استفاده از یک کاردک یا چوب بستنی وکس آب شده را بر روی صورت خود بزنید. توصیه می کنیم مقدار سطح مورد نظر را کوچک در نظر بگیرید تا موهای آن قسمت کامل تمیز شوند و وکس خشک شده نیز راحت از پوست جدا گردد. پس از خشک شدن وکس، که بیش از چند ثانیه طول نمی کشد، آن را خلاف جهت رویش مو سریع با دست کشیده و بکنید. روغن هایی برای پاک کردن باقیمانده وکس از روی صورت نیز وجود دارند که در صورت عدم دسترسی به آن ها می توانید با آب سرد صورت خود را شسته و وکس را پاک نمایید. این روش علاوه بر رفع موهای زائد موجب پاکسازی و لایه برداری پوست می شود. جوش های سر سیاه پوست را به صورت کامل از بین می برد. 

آموزش وکس صورتReviewed by سه رخ on May 24Rating: 3.0آموزش وکس صورتوکس صورت یکی از روش های اصلاح صورت است که موجب پاکسازی و رفع موهای زائد شده و از پوست لایه برداری به عمل می آورد. در این مقاله نحوه وکس صورت را به شما آموزش می دهیم.

وکس صورت یکی از روش های اصلاح صورت است که موجب پاکسازی و رفع موهای زائد شده و از پوست لایه برداری به عمل می آورد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *