آموزش تشخیص تناژ پوست
تشخیص تناژ پوست
مرداد ۱۸, ۱۳۹۷
براش آرایش چشم
براش های آرایشی برای چشم
مرداد ۱۹, ۱۳۹۷

آموزش پاک کردن آرایش صورت

پاک کردن آرایش صورت

آموزش پاک کردن آرایش صورت

آموزش پاک کردن آرایش صورت

   پاک کردن آرایش یکی از روش های مهم برای محافظت از پوست صورت است که خانم ها باید دقت زیادی به آن داشته باشند. در واقع با شستشوی صورت است که شما می توانید انواع مواد آرایشی ار از روی پوست صورت خود پاک نمایید. در ادامه مطلب نحوه صحیح شستشوی صورت را با استفاده از مواد شوینده به شما اموزش خواهیم داد تا پوستی تمیزو شفاف داشته باشید.
   اگر معمولا آرایش چشم کمی انجام می دهید و پوست شما حساس است می توانید صورت خود را با آب بشویید. اما اگر آرایش چشم سنگین انجام می دهید و از لوازم آرایشی ضد آب یا واتر پروف (water proof) استفاده می کنید حتما از یک پاک کننده آرایشی با پایه مواد روغنی استفاده کنید. ابتدا این پاک کننده را تکان دهید تا اگر به خاطر ساکن ماندن، مواد داخل آن از هم جدا شده اند خوب با هم ترکیب شوند. سپس با کمک یک پد یا گوش پاک‌ کن آرایش خود را با این محلول پاک کنید. حالا وقت این است که پد یا گوش پاکن را روی مژه‌ های بسته قرار داده و کمی فشار دهید و اجازه دهید محلول شروع به پاک کردن ریمل و خط چشم نماید.

پاک کردن کرم پودر و رژ گونه
   هنگام پاک کردن آرایش صورت اول از همه با یک هدبند یا گل سر موها را در پشت سر جمع کنید. سپس کمی از پاک کننده‌ آرایش را روی انگشت خود گذاشته و شروع کنید به صورت چرخشی و دورانی روی پوست ماساژش دهید. خط رویش مو، زیر چانه و پایین گوش‌ ها را نیز فراموش نکنید. این پروسه باید حدود 45 ثانیه طول بکشد. اگر از کرم پودر استفاده می‌ کنید بهتر است محلول شما پایه روغنی داشته باشد. اگر پوست شما خیلی چرب است و نسبت به پد آرایشی حساسیت ندارد می توانید به جای استفاده از سر‌انگشتان، با پد آرایش را پاک کنید. این کار معمولا باعث لایه‌ برداری پوست خواهد شد. اگر پوست حساسی دارید از یک تیکه پنبه استفاده کرده و آرایشی که با محلول پاک شده را از روی پوست تمیز کنید.توصیه می کنیم به هیچ وجه از دستمال‌ های مرطوب مخصوص بچه‌ ها برای پاک کردن کرم پودر و رژگونه استفاده نکنید. 

رژ لب زدایی!
   مرحله آخر پاک کردن آرایش از روی صورت مخصوص لب‌ ها است. برای پاک کردن لب‌ ها از رژ باید یک لایه‌ نسبتا ضخیم از وازلین را روی لب ها قرار دهید و حدود پنج دقیقه صبر کنید. روغن موجود در وازلین شروع به شکستن ترکیب روغنی رژ لب کرده و وقتی بعد از این پنج دقیقه با یک پد تمیز لب‌ ها را پاک کنید متوجه خواهید شد که بیشتر رنگ رژلب پاک شده است. بعد از این کار اگر احساس کردید هنوز مقداری رنگ روی لب‌ ها باقی مانده یا صبح که از خواب بیدار شدید لب ها پوسته شده بود می‌ توانید مقداری شکر قهوه‌ ای را با عسل ترکیب کنید و آن را روی لب ها ماساژ دهید سپس بشویید. این ترکیب مانند یک لایه‌ بردار سبک عمل می کند.

 

 

آموزش پاک کردن آرایش صورتReviewed by آرایشگاه on Aug 9Rating: 3.0آموزش پاک کردن آرایش صورتبرای پاک کردن آرایش صورت باید نکات زیادی را رعایت کنید تا بتوانید به راحتی از پوست خود محافظت کنید و جوانی و شادابی پوست خود را حفظ کنید. در این مقاله پاک کردن آرایش صورت را به شما آموزش می دهیم.

برای پاک کردن آرایش صورت باید نکات زیادی را رعایت کنید تا بتوانید به راحتی از پوست خود محافظت کنید و جوانی و شادابی پوست خود را حفظ کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *