رژلب طبیعی با چغندر
آموزش تهیه رژلب با ریشه چغندر
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶
درمان قارچ ناخن
درمان قارچ ناخن با سرکه سیب
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶

آموزش پاک کردن ریمل ضدآب

پاک کردن ریمل ضدآب

آموزش پاک کردن ریمل ضدآب

آموزش پاک کردن ریمل ضدآب

   به گفته آرایشگران با تجربه در آرایشگاه، پاک کردن آرایش چشم، سخت ترین بخش پاک کردن آرایش صورت است، چون اول از همه اینکه پوست اطراف چشم، بسیار حساس و ظریف است و نیاز به مراقبت و ملایمت بیشتری داشته و دوم اینکه خود چشم ها بسیار حساس می باشند و باید مواظب بود که دچار مشکل خاصی نگردند. اما نکته دیگر، سختی پاک شدن مواد آرایش مخصوص چشم را نیز باید در نظر گرفت همچون ریمل های ضد آب که واقعا به سختی می توان آن را از روی مژه ها پاک کرد. در ادامه نحوه پاک کردن ریمل ضدآّ را از روی مژه ها به شما آموزش می دهیم:
- روش اول: پاک کننده آرایش چشم
   این اولین راه برای پاک کردن آرایش چشم و ریمل ضد آب می باشد، اما باید روش صحیح آن را یاد بگیرید تا به مژه ها آسیبی وارد نشود. مقداری از پاک کننده را روی یک پد پنبه ای ریخته  و چشم ها را ببندید و پد را برای چند ثانیه، روی پلک و مژه ها قرار دهید تا کاملا ریمل را نرم و مرطوب سازد. سپس پد را از بالا به پایین مژه (از بیخ تا انتهای آن) به آرامی بکشید تا ریمل پاک گردد. این کار را خیلی آهسته و بدون عجله بر روی مژه ها انجام دهید. 
- روش دوم: با استفاده از روغن های طبیعی
   این روش علاوه بر پاک کردن ریمل ضد آب، به تقویت مژه ها نیز کمک خواهد کرد. توصیه می کنیم اگر پوست خشکی دارید حتما از این روش استفاده کنید. مقداری روغن نارگیل را گرم کرده (می توانید روغن بادام یا روغن زیتون را جایگزین روغن نارگیل کنید) و یک تکه پنبه را به آن آغشته کنید. حالا با پنبه، تمام مژه ها را از بالا به پایین به آرامی کشیده و پاک نمایید. کاملا چشم ها را در حالت بسته نگه دارید تا چیزی وارد چشم ها نشود، اما اگر هم شد سریع چشم ها را با آب سرد بشویید.
- روش سوم: شامپو بچه
   افرادی که پاک کننده آرایشی در دسترس خود ندارند و یا اینکه چشمان حساسی دارند و هر گونه شوینده و پاک کننده ای، موجباذیت شدن چشم و پوست آن ها می شود می توانند از شامپو بچه استفاده کنند. دقیقا همچون روش های بالا، یک تکه پنبه را به شامپو بچه آغشته کرده و خیلی آرام به مژه ها زده و چند بار بکشید تا ریمل کاملا پاک شود، سپس با آب سرد، چشمان خود را بشویید تا مطمئن شوید هیچگونه کف و شامپویی بر روی چشمان شما باقی نمانده است. 
هشدار: هرگز این کار را با شامپوی معمولی انجام ندهید، زیرا باعث بروز حساسیت و تحریک چشم ها خواهد شد. پ
- روش چهارم: کرم سرد
   به سادگی می توان از کرم سرد (کرم مرطوب کننده معمولی) برای پاک کردن ریمل ضدآب و همچنین تمام صورت استفاده کرد. ابتدا صورت خود را با شوینده همیشگی شسته و خشک نمایید و سپس، به آهستگی تمام مژه ها را به کرم آغشته کنید و با پنبه یا دستمال تمیز، مژه ها را پاک کرده و با آب گرم شست و شو دهید.

آموزش پاک کردن ریمل ضدآبReviewed by سه رخ on Feb 10Rating: 3.0آموزش پاک کردن ریمل ضدآبریمل ضد آب یکی از لوازم آرایش چشم است که به سختی از چشمان و مژه ها پاک می شود و پاک کردن ان نیاز به دقت زیادی دارد تا به چشمان و مژه ها آسیبی وارد نشود. در این مقاله نحوه پاک کردن ریمل ضد آب را به شما آموزش می دهیم.

ریمل ضد آب یکی از لوازم آرایش چشم است که به سختی از چشمان و مژه ها پاک می شود و پاک کردن ان نیاز به دقت زیادی دارد تا به چشمان و مژه ها آسیبی وارد نشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *