ماسک پاییزی
درمان منافذ باز مو در پاییز
آبان ۱۵, ۱۳۹۶
مهم ترین تفاوت لیفت مژه با فر مژه
تفاوت لیفت مژه با فر مژه چیست؟
آبان ۱۵, ۱۳۹۶

آموزش کاشت ناخن آکواریومی

کاشت آکواریوم ناخن

آموزش کاشت ناخن آکواریومی

آموزش کاشت ناخن آکواریومی

   برای انجام کاشت آکواریوم باید تیپ شفاف (بیرنگ) انتخاب کرده و به نوک ناخن بچسبانید و قسمت اضافی آن را به وسیله کاتر ببرید. سپس به کمک  سوهان تیپ را با ناخن خود همسطح کرده و ضد قارچ و پرایمر را روی سطح ناخن بزنید. سپس یک لایه ی بسیار نازک از مواد را که با استفاده از پودر و لیکوئید تهیه کرده اید بر رو ناخن بزنید. نکته بسیار مهم در این مرحله این است که تمامی سطح ناخن باید از مواد پوشیده شود. بعد از خشک شدن مواد، کمی ناخن را سوهان زده تا سطح مواد روی ناخن کاملا صاف شود. توجه داشته باشید حتی بدون استفاده از تیپ و با استفاده از فرم های مخصوص نیز می توان لایه ای نازک از مواد را بر روی ناخن ایجاد کرد.

حال باید تیپ شفاف دیگری را متناسب با سایز ناخن انتخاب کرده و انتهای تیپ را با کاتر ببرید تا قد آن با تیپ قبلی و موادی که بر روی ناخن گذاشتید همسان شود. تیپ شفافی که انتخاب می کنید باید طوری باشد که انتهای تیپ در طرف کوتیکول ناخن شکاف ظریفی داشته تا بتوان مواد را بعدا در آن تزریق کرد.

حال با استفاده از مواد پودر و لیکوئید تیپ دوم را به روی ناخن قرار دهید. به گونه ای که با کمی فاصله از سطح زیرین قرار گیرد. باید نوک ناخن را کمی بیشتر مواد زده تا ارتفاع آن بیشتر شود و محفظه مور نظر برای ایجاد آکواریوم ایجاد شود. فقط سمت کوتیکول را باز گذاشته و مواد نزنید.

از محفظه بازی که در انتهای ناخن در نظر گرفته اید اکلیل و سایر اجسام دلخواه تزئینی را داخل فضای ایجاد شده بریزید. در مورد اکلیل های قرمز رنگ یا اکلیل هایی که رنگ پس دارند باید بیشتر دقت کنید چون امکان دارد موجب تغیر رنگ مایع داخل کاشت آکواریومی شود. بنابراین بهتر است اگر برای اولین بار از این اکلیل استفاده می کنید آن را بیرون از ناخن تست کنید.

   مایع را از همان قسمت باز محفظه با استفاده از سرنگ تزریق کرده البته توجه داشته باشید این مایع باید استریل و عاری از هر گونه باکتری باشد. به طور مثال آب مقطر که می توان آن را به راحتی تهیه کرد. حتی می توان از محلولهای آرایشی مانند محلول پاک کننده آرایش چشم و یا اویل ناخن نیز استفاده کرد. بر حسب سلیقه می توان کل فضا را با مایع پر کرد و یا مقداری فضای خالی در نظر گرفت که به صورت حباب در داخل کاشت آکواریومی خود را نشان می دهد. اگر از مایعات روغنی استفاده می کنید سرعت حرکت اکلیل ها داخل کاشت کمتر خواهد شد و جلوه جالب تری نیز دارد.

الان می توانید انتهای ناخن را با مواد پودری مهر و موم کرده و سپس لایه نازکی از مواد را روی تمام ناخن بزنید.

   ناخن را سوهان کشی کرده تا صاف و براق شود و به شکل و فرم مناسب درآید. البته توجه کنید که بیش از اندازه ناخن را سوهان نکشید زیرا ممکن است به محفظه آکواریومی برخورد کرده و کل زحمتتان از بین برود. در آخر روی ناخن را به دلخواه طراحی کرده و تاپ کت بزنید.

آموزش کاشت ناخن آکواریومیReviewed by سه رخ on Nov 6Rating: 3.0آموزش کاشت ناخن آکواریومیبرای کاشت ناخن آکواریومی باید از مواد مخصوص کاشت ناخن استفاده کنید و طبق کاشت معمولی ناخن ها را برای لایه اول کاشت کنید. در این مقاله نحوه کاشت آکورایومی را به شما آموزش می دهیم.

برای کاشت ناخن آکواریومی باید از مواد مخصوص کاشت ناخن استفاده کنید و طبق کاشت معمولی ناخن ها را برای لایه اول کاشت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *