مهم ترین مزایا صافی ژاپنی
مزایا صافی ژاپنی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۶
آموزش صافی مو به روش المنت
صافی مو به روش المنت
شهریور ۲۸, ۱۳۹۶

آموزش کاشت ژل ناخن

کاشت ژل

آموزش کاشت ژل ناخن

آموزش کاشت ژل ناخن

   برای انجام کاشت ژل ابتدا باید بر روی ناخن ها را ضد قارچ زده و سپس مراحل تیپ گذاری را با استفاده از چسب ناخن شروع کنید. سپس باید قد تیپ ها را با وسیله ای به اسم کاتر به اندازه ی دلخواه کوتاه کرده و بعد با استفاده از دستگاه سوهان برقی خط تیپ ها را کاملا محو نمایید.
مرحله بعد نوبت به پرایمر ناخن است و ناخن ها را با استفاده از آن روغن بزنید و در حالتی که پرایمر خیس است باید ژل شماره یک یعنی پریمیوم ژل را به حالت لاک زدن با فاصله از ریشه روی ناخن های خود بزنید و به مدت دو دقیقه داخل دستگاه UV قرار دهید و بعد از اینکه دست ها را از دستگاه در آوردید باید بر روی ناخن ها بلافاصله کلینر بزنید.
   مجدداً  ژل شماره یک که همان پریمیوم ژل است را جهت حجم دادن به ناخن و رفع شکنندگی به حالت پر کردن گودی ها بر روی ناخن زده، سپس انگشتان را دوباره داخل دستگاه UV قرار داده و سپس کلینر بزنید. بعد از این مراحل سوهان کشی ناخن را انجام داده و ناخن را بافر بکشید.
مرحله بعد نوبت به ژل شماره دو یعنی تاپ شاین ژل می رسد که باید آن را با فاصله از ریشه به حالت لاک زدن بر روی ناخن کشیده و سپس دست را داخل دستگاه UV قرار داده و بعد از دو دقیقه از دستگاه بیرون آورده و کلینر بزنید.
   در مرحله آخر ژل شماره سه به نام برآشان ژل را از ریشه ناخن ها به حالت لاک زدن بر روی ناخن کشیده و داخل دستگاه UV به مدت دو دقیقه قرار دهید. در این مرحله کار به اتمام می رسد و کلینر بزنید.

آموزش کاشت ژل ناخنReviewed by سه رخ on Sep 19Rating: 3.0آموزش کاشت ژل ناخنبرای انجام کاشت ژل باید مراحلی را طی کنید که نیاز به آموزش اولیه دارد. در این مقاله نحوه انجام کاشت ژل را به شما آموزش می دهیم.

1 دیدگاه

  1. حسین پور گفت:

    لاک ژلیش زیبایی زده .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *