ماسک صورت فصل بهاری
بهترین ماسک های طبیعی مناسب فصل بهار
خرداد ۱۲, ۱۳۹۷
مراقبت از مژه مصنوعی
روش های افزایش طول عمر مژه مصنوعی
خرداد ۱۳, ۱۳۹۷

آموزش کانتورینگ لب

کانتورینگ لب

آموزش کانتورینگ لب

آموزش کانتورینگ لب

   کانتورینگ یکی از معروف ترین و بهترین ترفندهای آرایشی است که آرایش صورت را از حالت مصنوعی خارج کرده و چهره طبیعی به نظر می رسد. یکی از ترفندهای کانتور، کانتورینگ لب است. این ترفند برای بزرگ نشان دادن لبهای کوچک بسیار مناسب است. در این روش لب‌ های بی حالت و کوچک را می توان گوشتی و بزرگ طراحی کرد. در واقع کانتورینگ لب روشی است که بدون پروتز، به لب‌ ها فرم زیبا می دهد.
- لوازم آرایشی مورد نیاز:
- بالم لب
- خط لب (توصیه می‌کنیم خط لب انتخابی، چند درجه‌ای نسبت به رنگ طبیعی لب‌های شما تیره‌تر باشد.)
- رژ رنگ‌لب (بهتر است رنگی روشن‌تر از رنگ لب‌های خود را انتخاب کنید.)
- برس لب
- هایلایتر
- برق لب

مراحل انجام کانتورینگ لب

۱. لب‌ ها را لایه برداری نمایید. این کار موجب می‌شود کانتورینگ نهایی لب، بی‌ عیب و نقص به نظر برسد، سپس یک لایه بالم‌ لب غیر روغنی روی لب‌ ها بزنید.
۲. با استفاده از خط لبی که نسبت به رنگ طبیعی لب تیره‌ تر است، خط لب بکشید، برای این کار از قسمت گوشه داخلی لب شروع کنید و کار خود را در قسمت کمان لب با دقت تمام کنید. سپس نوبت گوشه خارجی لب است، در این قسمت با همان خط لبی که از آن استفاده کردید گوشه بیرونی لب‌ را پر نمایید، یک خط عمودی هم در محل وسط لب پایین خود اضافه کنید، ترسیم این خط باعث می‌شود تا لب حجم بیشتری پیدا کند.
۳. با استفاده از برس لب، قسمت‌ های باقیمانده را رنگ لب بزنید، سعی کنید دو طیف رنگی را که بر روی لب استفاده کردید یکدست کنید.
۴. در محل مرکز لب با استفاده از برق لب، نقطه‌ های کوچکی ایجاد کنید؛ این کار موجب می‌شود لب‌ها ظاهری برجسته‌ تر پیدا نمایند. در نهایت نیز کمان لب را هایلایت کنید.

بزرگ نشان دادن لب

حالت دادن به لب‌ها

آرایش لبهای کوچک

آموزش کانتورینگ لبReviewed by آرایشگاه on Jun 3Rating: 3.0آموزش کانتورینگ لبکانتورینگ لب یکی از روش های برجسته کردن لب ها است که موقتی بوده و توسط لوازم آرایش انجام می شود و عوارض پروتز را به هیچ وجه ندارد. در این مقاله کانتورینگ لب را به شما اموزش می دهیم.

کانتورینگ لب یکی از روش های برجسته کردن لب ها است که موقتی بوده و توسط لوازم آرایش انجام می شود و عوارض پروتز را به هیچ وجه ندارد.

دیدگاه ها بسته شده است