ماسک روغن بادام
ماسک آبرسان مو با روغن بادام
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶
ضدعفونی کردن لوازم آرایشی
نکات بهداشتی ضدعفونی کردن لوازم آرایشی
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

آموزش کراتین درمانی ناخن

کراتین درمانی ناخن

آموزش کراتین درمانی ناخن

آموزش کراتین درمانی ناخن

   عوامل مختلفی مانند افزایش سن، آسیب های محیطی، کاشت ناخن، مواد شیمایی و ... موجب آسیب دیدن و شکننده شدن ناخن ها می شوند. محلول کراتین ناخن با نام  CND's RescueRXx Daily Keratin Treatment یک درمان موثر و جدید برای ناخن ها است که می توان از آن برای کراتین درمانی ناخن ها استفاده نمود. این محلول حاوی مقادیر زیادی پروتئین است و می تواند کراتین مورد نیاز ناخن ها را تامین نماید و از این راه تقویت ناخن ها شود. علاوه بر این در فرمول محلول کراتین ناخن مواد دیگری مانند روغن جوجوبا و روغن بادام شیرین وجود دارد که دارای خاصیت تقویت کنندگی ناخن هستند.

روش استفاده از محلول کراتین ناخن

   برای استفاده از این محصول ابتدا باید ناخن های خود را به طور کامل تمیز کرده و سپس سطح ناخن ها را با استفاده از این محلول ماساژ دهید. بهتر است این کار را 2 بار در روز انجام دهید تا تاثیرات آن در تقویت ناخن های خود را مشاهده کنید. بعد از گذشت یک هفته وضعیت ناخن ها بهبود خواهند یافت و ر وند پیشرفت رشد ناخ نهای سالم را مشاهده خواهید کرد. قیمت این محصول حدود 10 دلار - تقریباً 44 هزار تومان است که در فروشگاه های لوازم آرایشی معتبر می توانیئ ان را تهیه کنید. 

آموزش کراتین درمانی ناخنReviewed by سه رخ on Feb 6Rating: 3.0آموزش کراتین درمانی ناخنبرای کراتین درمانی ناخن ها محصولات زیادی وجود دارد که می توانند در تقویت و رشد ناخن ها مؤثر باشند اما ما توصیه می کنیم از محصولات ارگانیک استفاده کنید. در این مقاله نحوه کراتین درمانی ناخن را با این محصولات به شما آموزش می دهیم.

برای کراتین درمانی ناخن ها محصولات زیادی وجود دارد که می توانند در تقویت و رشد ناخن ها مؤثر باشند اما ما توصیه می کنیم از محصولات ارگانیک استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *