آموزش شینیون مواج
تیر ۲۲, ۱۳۹۷
آمبره مو
آموزش مدل آمبره مو
تیر ۲۶, ۱۳۹۷

آموزش کشیدن خط لب و رژلب مات

آموزش کشیدن خط لب و رژلب

آموزش کشیدن خط لب و رژلب مات

آموزش کشیدن خط لب و رژلب مات

خط لب و ژلب جزء محصولات آرایش لب هستند که بسیار پرطرفدار هستند. خط لب ها و رژلب ها در مدل ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد و هر کدام از آن ها برای یک نوع آرایش و یا یک نوع پوست کاربرد دارند. خط لب و رژلب در کنار یکیدیگر می توانند به عنوان مکمل عمل کنند و آرایش لب را تکمیل کنند. برای اینکه آرایش لب ها با آرایش کل صورت همخوانی و تناسب داشته باشد بهتر است از رنگ های متناسب استفاده کنید. 
در این ویدیو نحوه کشیدن خط لب و رژلب مات را به شما آموزش می دهیم. به علاوه شما در این ویدیو خواهید آموخت چگونه رنگ رژلب را متناسب با رنگ خط لب انتخاب کنید و چگونه مرز بین این دو را بر روی لب ها از بین ببرید. با استفاده از خط لب شما می توانید لب های خود را برجسته تر کرده و رژلب تمیز و مرتبی بر روی لب ها داشته باشید. برای آموزش بیشتر توصیه می کنیم ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش کشیدن خط لب و رژلب ماتReviewed by آرایشگاه on Jul 16Rating: 2.5آموزش کشیدن خط لب و رژلب ماتخط لب و رژلب محصولات آرایشی مکمل برای ارایش لب ها هستند که برای استفاده از ان ها باید نکاتی را رعایت کنید تا آرایشی جذاب و زیبا داشته باشید. در این ویدیو نحوه کشیدن خط لب و رژلب مات را به شما آموزش می دهیم.

خط لب و رژلب محصولات آرایشی مکمل برای ارایش لب ها هستند که برای استفاده از ان ها باید نکاتی را رعایت کنید تا آرایشی جذاب و زیبا داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *