آرایش مخصوص دختران جوان
نکات آرایشی برای دختران جوان
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷
بهترین اسکراب بدن و صورت فصل بهار
اسکراب بدن و صورت فصل بهار
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷

آموزش کشیدن خط چشم با مداد چشم

نحوه استفاده از مداد چشم

آموزش کشیدن خط چشم با مداد چشم

آموزش کشیدن خط چشم با مداد چشم 

   برای کشیدن خط چشم می توانید از انواع محصولات آرایشی مرتبط در این زمینه استفاده کنید. یکی از این محصولات مداد چشم است. موقع كشيدن خط چشم با مداد چشم، پلك بالا بايد كاملا خشك باشد. پلك چشم را با يك يا دو انگشت نگه دارید.
طرز كشيدن خط چشم
   استفاده صحيح از خط چشم زیبایی چشم ها را چند برابر خواهد کرد و مژه ها ضخيم تر به نظر خواهند رسید. بعضي از خانم ها تمایل دارند كه در روز از خط چشم استفاده كنند. استفاده صحيح از خط چشم زيبايي چشم ها را چندين برابر کرده و مژه ها ضحيمتر به نظر خواهند رسید. امروزه خط چشم به رنگهاي مشكي و قهوه اي تيره در بازار موجود است. موقع كشيدن خط چشم، پلك بالا بايد كاملا خشك و بدون چربي باشد. پلك چشم را با يك يا دو انگشت نگه داشته و خط باريكي بالاي چشم، از گوشه داخلي چشم و تا حد امكان نزديك به چشم بکشید. سپس از دو سوم خط ، آن را كمي به طرف بالا بکشید. براي زير چشم، خط بسيار باريكي از گوشه داخلي چشم شروع کنید و به طرف خارج چشم بروید. دو خط در گوشه چشم نبايد به هم بچسبند. يك فاصله كوچك بين دو خط در گوشه خارجي چشم آن را درشت تر نشان خواهد داد.
خط چشم
   خط چشم بر روي خط مژه ها در پشت چشم كشيده مي شود تا چشم را بزرگتر جلوه دهد و در عين حال فرم و حالت طبیعی نيز به آن مي دهد. مداد خط چشم در رنگ ها و فرم هاي مختلف مانند مداد يا پودر وجود دارد. براي نشان دادن چشم به حالت طبيعي، همان خط چشم باريك بالاي چشم كافي است و نيازي نيست زير چشم را نيز خط بكشيد. خانم هایی که تمایل دارند آرايش روز خود را كمي بيشتر جلوه دهند، در گوشه خارجي، خط چشم را به طرف بالا و بيرون و كمي پهن تر از گوشه داخلي چشم ميكشند. براي آرايش شب خط چشم را از گوشه داخلي شروع و از وسط مردمك چشم به طرف گوشه خارجي چشم پهن تر و سپس در انتها آن را بسيار باريك تمام کنید. خط ديگري زير چشم بکشید و بين دو خط در گوشه خارجي چشم فاصله ایجاد کنید كه چشم را شفاف تر و بزرگتر نشان دهد. 

آموزش کشیدن خط چشم با مداد چشمReviewed by آرایشگاه on May 21Rating: 2.5آموزش کشیدن خط چشم با مداد چشمبرای کشیدن خط چشم می تواند از انواع خط چشم ها استفاده کرد اما علاوه بر آن ها می توان از مداد چشم نیز برای کشیدن خط چشم استفاده نمود. در این مقاله کشیدن خط چشم با مداد چشم را به شما آموزش می دهیم.

برای کشیدن خط چشم می تواند از انواع خط چشم ها استفاده کرد اما علاوه بر آن ها می توان از مداد چشم نیز برای کشیدن خط چشم استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *