معرفی استمپ سایه چشم
استمپ سایه چشم
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷
معرفی استمپ سایه ابرو
استمپ سایه ابرو
خرداد ۳۱, ۱۳۹۷

آموزش کشیدن خط چشم با نوار چسب

آموزش کشیدن خط چشم

آموزش کشیدن خط چشم با نوار چسب

آموزش کشیدن خط چشم با نوار چسب

   کشیدن خط چشم مایع با یک دست کاری سخت و دشوار است و نیاز به تمرین زیاد دارد، به خصوص کشیدن خط چشم گربه ای. آرایشگران در آرایشگاه با استفاده از روش های مختلف خط چشم را بر روی پلک می کشند. یکی از این ترفندها استفاده از چسب نواری است که با کمک آن می توان آرایشی مرتب و تمیز داشت. در این مطلب نحوه کشیدن خط چشم مایع با استفاده از نوار چسب را به شما آموزش می دهیم تا از این به بعد خط چشمی زیبا و حرفه ای داشته باشید. 
- مرحله ۱

برای شروع دو و نیم سانتی متر نوار چسب ببرید و آن را روی دست خود چند بار بچسبانید تا قدرت چسبندگی آن کمتر شود و آسیبی به پوست نازک صورت و دور چشم نرساند. 
- مرحله ۲

نوار چسب را از زیر گوشه خارجی خط مژه پایین پلک با زاویه ای به سوی گیجگاه بچسبانید.
- مرحله ۳

طرح خود را از وسط خط مژه بالای پلک شروع نمایید، زیرا از آن نقطه به بعد باید خط چشم پهن تر کشیده شود. با ضربات کوتاه خط چشم، به سمت گوشه خارجی یک خط بکشید. برای این کار حتما انگشت کوچک را برای ثبات و کنترل بیشتر روی گونه قرار دهید.
- مرحله ۴

از نوار چسب مانند یک خط کش صاف استفاده نمایید و در طول آن خط چشم را در گوشه چشم بکشید. اگر خط چشم روی نوارچسب چکه کرد نگران نباشید، چون در آخر آن را بر خواهید داشت.
- مرحله ۵

نوار چسب را بردارید و به قسمت اول خط چشم خود نگاه کنید و ایرادات آن را برطرف کنید. 
- مرحله ۶

حال دوباره سر قلم را در وسط خط مژه بالایی قرار دهید و با ضربه های کوتاه خط باریکی به سمت گوشه داخلی چشم بکشید تا خط چشم تکمیل شود. به محض اینکه خط به سمت گوشه داخلی رسید باید نوک قلم تا جایی که ممکن است به مژه ها نزدیک باشد.

آموزش کشیدن خط چشم با نوار چسبReviewed by آرایشگاه on Jun 21Rating: 2.5آموزش کشیدن خط چشم با نوار چسببرای کشیدن خط چشم کاملاً حرفه ای روش های زیادی وجود دارد که یکی از این روش های استفاده از نوار چسب است و با کمک ان می توان خط چشمی زیبا و حرفه ای کشید. در این مقاله نحوه کشیدن خط چشم با نوار چسب را آموزش می دهیم.

برای کشیدن خط چشم کاملاً حرفه ای روش های زیادی وجود دارد که یکی از این روش های استفاده از نوار چسب است و با کمک ان می توان خط چشمی زیبا و حرفه ای کشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *