کرم آرایشی
انواع کرم های آرایشی (قسمت ۱)
دی ۳۰, ۱۳۹۶
آموزش نگهداری از موی بلند
روش نگهداری از موهای بلند
بهمن ۱, ۱۳۹۶

ابزار مانیکور و پدیکور

مانیکور و پدیکور

ابزار مانیکور و پدیکور

ابزار مانیکور و پدیکور

   خدمات مانیکور و پدیکور خدماتی تخصصی است که معمولا در آرایشگاه انجام می شود. انجام مانیکور و پدیکور ناخن یکی از مهمترین خدمات زیبایی محسوب می شود زیرا ناخن ها در ایجاد جذابیت و زیبایی شما تأثیر بسیاری دارند. بنابراین رسیدگی به زیبایی آن‌ ها، تاثیر زیادی در رفع خستگی و مداومت زیبایی‌ ناخن ها دارد. شناخت ابزار مخصوص مانیکور و پدیکور، سهم زیادی در داشتن دست‌ ها و پاهایی زیبا دارد، زیرا در این حالت، هر کسی می‌ تواند ناخن‌ های خود را خودش در خانه مانیکور و پدیکور نماید و در ضمن هزینه زیادی هم صرف نکند.
مانیکور به مرتب کردن ناخن دست‌ها و پدیکور به مرتب کردن ناخن پاها گفته می‌شود.
انواع ابزرا مانیکور و پدیکور ناخن شامل:
- قیچی و ناخن‌گیر : این دو ابزار ساده در تمام خانه‌ ها و در ست ابزار ناخن وجود دارندکه برای فرم دادن به گوشه‌ های ناخن ها و کوتاه کردن آن‌ها استفاده می شوند.
- سوهان یا سنباده : این ابزار برای فرم دادن به ناخن ها در پدیکور و مانیکور معمولی کاربرد دارد که هر خانمی باید نحوه استفاده از آن‌ را بلد باشد. معمولا هر سوهان و سنباده‌ ای دارای دو سمت است که یکی از آن‌ ها نسبتاً نرم و صاف است که برای صاف و صیقلی کردن ناخن ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی دیگر که کمی خشن و زبر است، برای فرم دادن به گوشه‌ها و شکل کلی ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد.
- بافر ناخن : این ابزار شکلی شبیه به سنباده ناخن داشته و حتی بسیاری از سنباده‌ های مکعبی، در یک سمت خود این ابزار را دارند که وظیفه آن درخشان و براق کردن سطح ناخن است. معمولا بعد از سوهان کشیدن ناخن‌ها، کمی حالت زبری و کدری روی ناخن ایجاد می گردد که می‌توانید با استفاده از بافر ناخن آن را رفع کنید.
- پوشر کوتیکول : این ابزار معمولا شکل‌ های مختلفی دارد که البته تمام آن ها در داشتن حالتی قاشقی شکل شبیه هم هستند. از پوشر کوتیکول یا عقب راننده کوتیکول، برای برطرف کردن کوتیکول و پوسته اضافی موجود در روی ناخن در قاعده ناخنها استفاده می‌ گردد.
- گوشت‌گیر یا نیپر : این وسیه مانند یک قیچی مخصوص برای بریدن گوشت و پوست اضافی موجود در اطراف ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از آن، باید خیلی مراقب باشید تا باعث خونریزی و آسیب به انگشت‌ها نگردد.
- سنگ پا : این ابزار را همه میشناسیم و فقط مخصوص پدیکور ناخن است. پوست خشن و سخت کف پا را بعد از خیس خوردن در آب به مدت 10 تا 15 دقیقه، با سنگ پا می توان از بین برد تا پاها صاف و زیبا شوند.
- پد لا انگشتی : این وسیله برای پدیکور و لاک زدن به ناخن‌ های پا به کاربرد دارند و هر انگشت را از انگشت کناری جدا کرده و کار را برای شما راحت می کند.

ابزار مانیکور و پدیکورReviewed by سه رخ on Jan 20Rating: 3.0ابزار مانیکور و پدیکوربرای انجام خدمات مانیکور و پدیکور ناخن نیاز به داشتن وسایل مخصوص است تا بتوان ناخن ها را به صورت حرفه ای زیبا و مرتب کرد. در این مقاله ابزار مانیکور و پدیکور را به شما معرفی می کنیم.

برای انجام خدمات مانیکور و پدیکور ناخن نیاز به داشتن وسایل مخصوص است تا بتوان ناخن ها را به صورت حرفه ای زیبا و مرتب کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *