مارک بی بی کرم
بهترین مارک بی بی کرم
فروردین ۲۹, ۱۳۹۷
انواع مداد چشم رنگی
مداد چشم رنگی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۷

چطور اکستنشن به مو متصل می‌شود؟

راه اتصال اکستنشن به مو

چطور اکستنشن به مو متصل می‌شود؟

چطور اکستنشن به مو متصل می‌شود؟

ابتدا متخصصین و آرایشگران در آرایشگاه موها را کاملا بررسی می‌کند تا بتوانند  بگوید چه نوع اکستنشی مناسب موی شماست از نظر نازکی و حجم مو و رنگ و حالت آن اطلاعاتی کسب کند. از میان این روش‌ها اکستنشن سرد با موی طبیعی آسیب کمتری به مو می‌رساند و برای مدت طولانی‌تری باقی خواهد ماند.اکستنشن طبیعی یا مصنوعی یا اینکه چه رنگی باید تهیه کنید. متصل کردن این موها هم بین 5 دقیقه تا 5 ساعت ممکن است زمان ببرد. برای متصل کردن اکستنشن 3 روش وجود دارد:
 
• اکستنشن سرد: در این روش از نوعی چسب گیاهی به نام کراتین استفاده می‌شود تا موی مصنوعی به ریشه مو متصل شود. این چسب بی‌رنگ است. در روش دیگر اکستنشن سرد از حلقه‌های فلزی استفاده می‌کنند تا موی اضافه را به ریشه مو متصل کنند. البته معمولا از این نوع حلقه برای موهای ضخیم استفاده می‌کنند.

اکستنشن گرم: در این روش از پنسی گرم‌شده استفاده می‌کنند تا با کمک کراتین موی اضافه به موی اصلی بچسبد.

استفاده از کلیپس: در این مدل موهای اضافه به گیره یا کلیپسی متصل است و به راحتی به مو متصل و از آن جدا می‌شود.
چطور اکستنشن به مو متصل می‌شود؟Reviewed by سه رخ on Apr 18Rating: 3.0چطور اکستنشن به مو متصل می‌شود؟ابتدا متخصصین و آرایشگران در آرایشگاه موها را کاملا بررسی می‌کند تا بتوانند  بگوید چه نوع اکستنشی مناسب موی شماست از نظر نازکی و حجم مو و رنگ و حالت آن اطلاعاتی کسب کند. از میان این روش‌ها اکستنشن سرد با موی طبیعی آسیب کمتری به مو می‌رساند و برای مدت طولانی‌تری باقی خواهد ماند.

ابتدا متخصصین و آرایشگران در آرایشگاه موها را کاملا بررسی می‌کند تا بتوانند  بگوید چه نوع اکستنشی مناسب موی شماست از نظر نازکی و حجم مو و رنگ و حالت آن اطلاعاتی کسب کند. از میان این روش‌ها اکستنشن سرد با موی طبیعی آسیب کمتری به مو می‌رساند و برای مدت طولانی‌تری باقی خواهد ماند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *