رفع خط لبخند با ورزش صورت
از بین بردن خط لبخند با ورزش‌های صورت
فروردین ۸, ۱۳۹۷
رفع موی زائد پشت لب
رفع موهای زائد پشت لب با زردچوبه و شیر
فروردین ۸, ۱۳۹۷

از بین بردن خط لبخند با روغن زیتون

رفع خطوط صورت

از بین بردن خط لبخند با روغن زیتون

از بین بردن خط لبخند با روغن زیتون

   خط لبخند به خطوط کناری لب ها گفته می شود که در اثر لبخند زدن و افزایش سن در پوست ایجاد می گردد. برای رفع این خط روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از روغن زیتون است که برای محو کردن خط لبخند بسیار مفید می باشد. خاصیت ضد پیری روغن زیتون از پلی فنول‌ها و اسید اولئیک آن می باشد. همچنین چربی های تک غیر اشباع روغن زیتون موجب پیشگیری از ظاهر شدن خطوط لبخند جدید شده و خطوطی که در حال حاضر وجود دارند را ملایم‌ تر خواهد کرد. به علاوه روغن زیتون برای حفظ رطوبت پوست و بازسازی سلول‌ های پوستی بسیار مفید است. به گفته دانشمندان مصرف اسیدهای چرب خوراکی تک غیر اشباع موجود در روغن زیتون باعث سلامت و جوانی پوست خواهد شد.
   برای استفاده از روغن زیتون جهت رفع خطوط لبخند باید مقداری روغن را به صورت خود بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا به اعماق پوست نفوذ کند. این کار را باید روزی دو بار انجام دهید. همچنین می توان به مقدار مساوی روغن زیتون و عسل را ترکیب کنید و این خمیر دست ساز را با حرکات دورانی به مدت چند دقیقه روی خطوط لبخند خود بمالید. سپس صورت خود را شسته و پس از آن مرطوب کننده بزنید. این کار را روزی یک یا دو بار انجام دهید.

از بین بردن خط لبخند با روغن زیتونReviewed by سه رخ on Mar 28Rating: 3.0از بین بردن خط لبخند با روغن زیتونخط لبخند یکی از انواع چین و چروک های صورت است که با استفاده از روغن زیتون و مواد طبیعی به مرور زمان قابل رفع شدن است. در این مقاله نحوه رفع خط لبخند با روغن زیتون را به شما آموزش می دهیم.

خط لبخند یکی از انواع چین و چروک های صورت است که با استفاده از روغن زیتون و مواد طبیعی به مرور زمان قابل رفع شدن است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *