آموزش کشیدن خط چشم
آموزش کشیدن خط چشم با نوار چسب
خرداد ۳۱, ۱۳۹۷
آموزش درمان جوش با جوش شیرین
درمان جوش با جوش شیرین
تیر ۱, ۱۳۹۷

استمپ سایه ابرو

معرفی استمپ سایه ابرو

استمپ سایه ابرو

استمپ سایه ابرو

   بسیاری از خانم ها با اینکه قاب ابروی مرتب و زیبا دارند اما هنگام آرایش صورت با استفاده از وسایل ارایشی مخصوص ابروهای خود را نیز آرایش می کنند. معمولاً یا با استفاد از سایه ابرو رنگ ابروها را کمی تغییر می دهند و یا اینکه نواقص آن را برطرف می سازند. اما د ر بعضی از خانم ها قاب ابرو شکلی متقارن و مرتب ندارد. به این معنی که ابرو در بعضی قسمت ها دچار کم پشتی و یا بی مویی است. برای همین در آرایشگاه زنانه برای این خانم ها معمولاً از استمپ ابرو استفاده می شود. استمپ ابرو وسیله ای برای کشیدن قابی زیبا و متقارن برای ابروها است. استمپ ابرو دارای مدل های مختلف از ابرو است که می توانید با توجه به سلیقه خود از آن استفاده کنید. 
   کار استمپ ابرو هم دقیقا مانند استمپ سایه چشم می باشد با این تفاوت که استمپ سایه ابرو، دارای سایه ابرو هم بوده و می توان استمپ را روی همان سایه زد و به ابروها کشید. رنگ های این استمپ متفاوت بوده و طیف رنگی روشن تا تیره را شالم می شود. دو مدل استمپ در پکیج استمپ سایه ابرو قرار دارد که یکی حالت دار و شکسته بوده و دیگری قوس دار و بدون آرک است که برای تمام حالت های ابرو مناسب می باشد. برای سایه زدن به ابروها و پر کردن قسمت های توخالی ابرو، تنها کافی است که استمپ را روی ابرو قرار دهید و با فشار کم تا متوسط روی ابرو برای چند دقیقه نگه دارید تا ابرو رنگ بگیرد.
   در آرایشگاه های زنانه برای آرایش عروس و آرایش های خاص معمولا از این نوع استمپ ها استفاده می کنند زیرا ماندگاری رنگ آن فوق العاده بوده و بسیار چهره را زیباتر می سازد. کار با آن نیز خیلی راحت است و در عرض چند دقیقه می توان نواقص ابرو را از بین برده و ابرویی زیبا و قرینه داشته باشید. این استمپ بعد از زدن بر روی ابروها تا حمام بعدی باقی مانده و ماندگاری بالایی دارد. یکی از ویژگی های بارز این وسیله آرایشی این است که بر روی پوست صورت پخش نخواهد شد. 

استمپ سایه ابروReviewed by آرایشگاه on Jun 21Rating: 2.5استمپ سایه ابرواستمپ سایه ابرو یکی از وسایل آرایش ابرو است که با استفاده از ان می توان نواقص ابرو را به صورت کامل از بین برده و ابرویی قرینه بر روی صورت ایجاد کرد. در این مقاله استمپ سایه ابرو را به شماد معرفی می کنیم.

استمپ سایه ابرو یکی از وسایل آرایش ابرو است که با استفاده از ان می توان نواقص ابرو را به صورت کامل از بین برده و ابرویی قرینه بر روی صورت ایجاد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *