رشد سریع مو
بهترین روغن برای رشد سریع مو
دی ۳, ۱۳۹۶
روغن زیتون برای رشد مو
رشد سریع مو با روغن زیتون
دی ۴, ۱۳۹۶

اسپای پوست و مو آقایان

اسپای آقایان

اسپای پوست و مو آقایان

اسپای پوست و مو آقایان

پوست صورت ( Facials ): مردانی که خلق و خوی عصبانی و نگران دارند باید بیشتر از سایر افراد از خدمات مراقبت از پوست د ر آرایشگاه استفاده کنند. مراقبت از پوست موجب ایجاد حس آرامش‌ شده و بسیار مؤثر است. ارائه خذمات مراقبت از پوست در آرایشگاه مردانه بیشتر به این خاطر است که آقایان کمتر از محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنند. در واقع اکثر آقایان به صورت روزانه برنامه ای برای مراقبت از پوست خود ندارند، به همین دلیل با بهره گیری ازخدمات مراقبت پوست در آرایشگاه اثر بخشی ناگهانی آن را روی پوست خود مشاهده می کنند.
ماساژ عمیق یا ماساژ ورزشی: ماساژ یکی از خدماتی است که در اسپای مردانه و آرایشگاه های حرفه ای مردانه ارائه می شود و یکی از خدمات پرطرفدار برای آقایان است. یک ماساژ خیلی خوب می‌تواند تمام مشکلات جسمی، بی‌خوابی و دردهای بدن را درمان کرده و حس آرامش را در مردان ایجاد می کند. در حقیقت هرقدر که درمان‌ هایی که در اسپا برای آقایان انجام می شود خشن‌ تر و سخت‌ تر باشد، آرامش بعدی بیشتری دارند.
سونا و اتاق بخار: یکی دیگر از رایج‌ ترین درمان‌ ها و خدماتی که د ر آرایشگاه های مردانه برای آقایان ارائه می شود خدمات سونا و اتاق بخار است. اتاق‌های سونا پیشینه‌ی تاریخی دارند، از حمام‌ های ترکی تا اتاق‌ های بخار بومیان آمریکایی، یکی از بهترین راه‌ ها برای احساس رضایت درونی آقایان می باشد.
دریا درمانی و آب درمانی (Thalassotherapy and Hydrotherapy): این درمان‌ های وابسته به آب برای آرامش بدن بسیار مناسب می باشند. وقتی که پوست بدن در برابر فشار آب قرار بگیرد، منافذ آن باز شده و گردش خون در آن سرعت یافته و درمانی است که در انتها حس و حالی پر از نشاط را برای فرد ایجاد می کند. 

اسپای پوست و مو آقایانReviewed by سه رخ on Dec 24Rating: 3.0اسپای پوست و مو آقایاناسپای پوست و مو شامل خدمات تخصصی مراقبت از پوست و مو است که با استفاده از ماساژ درمانی و خدمات تخصصی انجام می گیرد. در این مقاله شما را با اسپای پوست و موی آقایان آشنا می کنیم.

اسپای پوست و مو شامل خدمات تخصصی مراقبت از پوست و مو است که با استفاده از ماساژ درمانی و خدمات تخصصی انجام می گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *