راهنمای انتخاب اتو مو
انتخاب اتو موی مناسب
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶
تیرگی لب ها
دلایل اصلی تیره شدن لب
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

اسکراب پوست صورت با گردو

اسکراب پوست صورت

اسکراب پوست صورت با گردو

اسکراب پوست صورت با گردو

۱- اسکراب شکر و گردو برای پوست صورت: 
   کف دست خود مقداری شکر ریخته و سپس چند قطره آب‌ لیموی تازه و مقداری گردو خرد شده را در ظرفی به اضافه نمایید. مواد را کاملاً باهم ترکیب کرده و سپس اسکراب را به آرامی با حرکت دایره‌ وار روی تمام سطح صورت و گردن ماساژ دهید.
۲- اسکراب ماست و گردو: 
   مقداری گردو خرد شده و ماست را با هم مخلوط کنید تا خمیر نرمی ایجاد شود. سپس این اسکراب را روی صورت خود قرار داده و به آرامی ماساژ دهید. به مدت ده تا پانزده دقیقه صبر کرده و سپس صورت‌ خود را شست و شو دهید. این اسکراب پوست‌ های مرده صورت را از بین خواهد برد و سوختگی های پوست که معمولا ناشی از آفتاب‌سوختگی است را کاملاً رفع خواهد کرد.
۳- اسکراب عسل، روغن و گردو: 
   در یک کاسه، یک قاشق عسل و یک قاشق روغن ریخته (روغن زیتون، بادام و یا نارگیل) و کاملا با هم ترکیب کنید و سپس مقداری گردو خرد شده نیز به آن اضافه نمایید. اسکراب را روی صورت و یا پوست خود زده و کاملاً آرام ماساژ دهید. برای داشتن پوستی نرم و درخشان باید از این اسکراب به صورت منظم استفاده نمایید. 
اسکراب پوست صورت با گردوReviewed by سه رخ on Feb 19Rating: 3.0اسکراب پوست صورت با گردوگردو علاوه بر خواص غذایی دارای خواص درمانی برای پوست است و لایه های مرده پوست را به صورت کامل از بین میبرد. در این مقاله اسکراب های پوست صورت را که با گردو تهیه می شوند به شما معرفلی می کنیم.

گردو علاوه بر خواص غذایی دارای خواص درمانی برای پوست است و لایه های مرده پوست را به صورت کامل از بین میبرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *