بهترین مارک رژگونه
برندهای معروف رژگونه
خرداد ۲۴, ۱۳۹۷
آموزش بستن منافذ باز پوست
چگونه منافد پوست را از بین ببریم؟
خرداد ۲۵, ۱۳۹۷

اشتباهات آرایشی رژگونه زدن

اشتباهات آرایشی

اشتباهات آرایشی رژگونه زدن

اشتباهات آرایشی رژگونه زدنReviewed by آرایشگاه on Jun 14Rating: 3.0اشتباهات آرایشی رژگونه زدنبسیاری از خانم ها هنگام زدن رژگونه به ناچار دچار اشتباهاتی می شوند که موجب می شود چهره پیرتر از سن واقعی به نظر برسد. در این مقاله اشتباهات آرایشی هنگام رژگونه زدن را به شما اموزش می دهیم.

اشتباهات آرایشی رژگونه زدن

رژگونه محصولی آرایشی است که برای رنگ دادن به صورت و شاداب سازی چهره مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بهترین وسیله برای پوست‌ های رنگ پریده و خیلی روشن است. رژگونه را هر خانمی می تواند با استفاده از براش های مخصوص رژگونه بر روی صورت خود استفاده کند. البته اگر در زدن رژگونه زیاده روی کنید ممکن است تناسب چهره و آرایش را به هم بزنید. بسیاری از خانم ها هنگام زدن رژگونه دچار اشتباهاتی خواهند شد که در این مطلب این اشتباهات را به شما آموزش می دهیم:
رژگونه زدن خیلی پایین‌تر از استخوان گونه
   دقت کنید که خیلی پایین‌ تر از استخوان گونه، رژگونه نزنید. زیرا اگر این کار را انجام دهید صورت به سمت پایین کشیده شده و سن را بیشتر نشان می دهد! سعی کنید رنگ رژگونه را در سیب گونه نگه داشته و به سمت خط رویش مو بکشید. برای بهتر شدن اثر رژگونه ابتدا لبخند بزنید و به آرامی و ملایمت قسمتی را که در گونه بالا آمده رژگونه بزنید.
نکته مهم:
اگر صورت شما قلبی شکل است، ممکن است دوست داشته باشید رژگونه را در میان و فاصله‌ بین هایلایت و کانتور بزنید که چانه را محکم‌تر و پرتر نمایان سازد.
– رژگونه زدن خیلی بالاتر از استخوان گونه
همانگونه که زدن رژگونه در پایین‌ تر از استخوان گونه اشتباه است، خیلی بالاتر زدن آن نیز اشتباه بزرگتری است. در حالی‌ که حالت صورت را به سمت بالا کشیده نشان دادن مهم است، خیلی بالا نشان دادن رنگ‌ های صورت نیز می‌ تواند باعث غیر طبیعی و دلقک طور بودن آن گردد.
نکته مهم:
در ماه‌ های گرم سال، برنز کننده را با شکلی C مانند به گوشه‌ خارجی چشم بزنید که توهم درخششی کلی را به صورت بدهد.
– استفاده از براش نامناسب
حتما گونه ها در دوران نوزادی و کودکی را به یاد می‌ آورید که چه صورتی زیبایی داشتند، البته هیچکس نمی‌تواند آن زیبایی را با رژگونه ایجاد کند. دلیل اصلی استفاده از رژگونه این است که به صورت رنگی طبیعی دهد. راز داشتن رژگونه‌ ای طبیعی و بدون نقص، استفاده کم  از رنگ صحیح و ترکیب کردن درست آن است. به همین دلیل براش‌های خاصی برای این کار طراحی شده که اجازه‌ اپلیکیشن عالی، زاویه‌ دار و درست می دهد. دقت کنید براش درستی بر اساس نوع رژگونه و فرمولاسیون آن انتخاب کنید. برای رژگونه‌های پودری از یک براش با موی طبیعی و رژگونه‌ های کرمی یا مایع از براش‌ های مصنوعی استفاده نمایید.
– بیش از حد رنگ زدن
برای داشتن ظاهری زیبا و طبیعی می توان براش زدن را چندبار تکرار کرد. برای این‌ که ظاهری بی نقص، طبیعی و جذاب داشته باشید، با میزان خیلی کمی رنگ شروع کرده و به تردیج رنگ مناسب را بدست بیاورید.

 

بسیاری از خانم ها هنگام زدن رژگونه به ناچار دچار اشتباهاتی می شوند که موجب می شود چهره پیرتر از سن واقعی به نظر برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *