کاربرد مداد سفید آرایشی
کاربرد مداد سفید برای آرایشی جذاب
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷
مزایای ویتامین E در کرم‌های آرایشی
استفاده از ویتامین E در کرم‌های آرایشی
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷

اشتباهات آرایشی هنگام سایه زدن

اشتباهات آرایشی سایه چشم

اشتباهات آرایشی هنگام سایه زدن

اشتباهات آرایشی هنگام سایه زدن

   سایه چشم یکی از پر تنوع ترین محصولات آرایشی است که بسته به نوع آرایش قابل تغییر است و هنگام استفاده از آن می توان با خلاقیت بیشتر ترکیب رنگ های زیبایی را ایجاد نمود. سایه چشم اگر درست کشیده شود ویژگی های خوب صورت را بهتر و زیباتر نشان خواهد داد. کشیدن سایه کار زیاد سختی نیست فقط کافی است این اشتباهات را تکرار نکنید.
- استفاده از برس های ارزان 
   به قول آرایشگران در آرایشگاه ابزار کشیدن سایه به اندازه ابزار درست کردن مو اهمیت دارد. هنگام خرید برس سایه هیچوقت یک برس معمولی نخرید بلکه ست برس سایه بخرید. ست برس سایه شامل برس های ترکیب کننده و زاویه داری است که برس های معمولی ویژگی های آن ها را ندارند. با استفاده از یک برس جنس خوب ترکیب سایه راحت تر خواهد شد. بسیاری از افراد با استفاده از رنگ های بیشتر می خواهند سایه زیباتری داشته باشند اما پیشنهاد من این است که به جای رنگ های بیشتر باید یاد بگیرید که چگونه سایه ها را خوب با هم ترکیب کنید.
   بهتر است برای ترکیب از برس هایی که موی طبیعی دارند، استفاده کرده و در آخر از یک برس تمیز برای محو کردن لبه های سایه استفاده نمایید. بعضی از خانم ها از گوش پاک کن برای این کار استفاده می کنند تا مجبور نباشند پول زیادی برای این کار هزینه کنند. اما گوش پاک کن فقط برای پاک کردن سایه های اضافی مناسب است. توصیه می کنیم هیچوقت از انگشت برای کشیدن سایه استفاده نکنید. زیرا این کار هم غیربهداشتی است و هم بیشتر سایه روی دست می ماند و به زیبایی برس، سایه را بر روی پلک قرار نمی دهد. 
- فراموش کردن پرایمر 
   یکی از اشتباهاتی که بیشتر خانم ها مرتکب می شوند این است که قبل از سایه هیچ چیزی به پلک های خود نمی زنند. زیر ساز های مانند پرایمر. سایه چشم چه پودری باشد چه مایع برای ثابت ماندن روی پلک به پرایمر نیاز دارد. در غیر اینصورت ممکن است سایه پخش یا کاملا پاک گردد.
- استفاده از فونداسیون قبل از سایه 
   اگر علاقه زیادی به سایه چشم پودری دارید بعد از استفاده از ان  در ابتدا حس خوبی خواهید داشت اما بعد از مدت زمان کوتاهی سایه زیر چشم ها ریخته و دوباره باید برای مرتب کردن آرایش پشم خود وقت بگذارید. تنها راهی که برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد این است که ابتدا پرایمر، سایه، خط چشم و ریمل بزنید و بعد کرم فونداسیون و کانسیلر استفاده نمایید.
- عدم توجه به لیبل روی سایه 
   هنگام خرید سایه به مواد تشکیل دهنده روی لیبل آن دقت فرمایید. متخصصان زیبایی استفاده از سایه هایی که حاوی پودر تالک هستند را منع کرده اند چون باعث بیماری های سرطانی می شود. درست است که مقدار کم آن آسیب چندانی به پوست وارد نمی کند اما این حق شماست که بدانید چه چیزی به پوست خود می زنید.

اشتباهات آرایشی هنگام سایه زدنReviewed by آرایشگاه on May 20Rating: 3.0اشتباهات آرایشی هنگام سایه زدنبسیاری از خانم ها هنگامی که آرایش چشم خود را انجام می دهند و از سایه بر روی پلک ها استفاده می کنند دچار اشتباهاتی می شوند که از آن بی خبرند. در این مقاله این اشتباهات را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها هنگامی که آرایش چشم خود را انجام می دهند و از سایه بر روی پلک ها استفاده می کنند دچار اشتباهاتی می شوند که از آن بی خبرند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *