مراقبت از پوست
مراقبت از پوست در فصل تابستان
مرداد ۶, ۱۳۹۷
عدم استفاده مشترک از لوازم آرایشی
لوازم آرایش مشترک
مرداد ۷, ۱۳۹۷

اشتباهات رایج خانم های مو طلایی

اشتباهات آرایشی

اشتباهات رایج خانم های مو طلایی

اشتباهات رایج خانم های مو طلایی

   رنگ کردن مو با وجود اینکه به زیبایی خانم ها بسیار کمک می کند اما موی رنگ شده نیاز به مراقبت و رسیدگی همیشگی خواهد داشت. به ویژه اگر رنگ موی بلوند استفاده کنید. خانم هایی که از رنگ موی بلوند برای موهای خود استفاده می کنند باید نکاتی را در نظر بگیرند تا چهره آن ها جوان و زیبا باشد. اشتباهات رایجی که خانم های موطلایی مرتکب می شوند شامل:

استفاده از شامپوی نادرست
   خانم های مو طلایی باید بدانند چه شامپویی با موهایشان سازگاری دارد. اگر موهای خود را پلاتینی یا بلوند دودی رنگ کرده اید، باید بدانید که محصولات محافظت مو بنفش برای موهای شما مناسب است. این شامپو و نرم کننده ها رنگ موی شما را بالانس می کنند و مانع طلایی شدن و زنگ زدگی موها خواهند شد. 
موی خشک و آسیب دیده با هم فرق میکنند
   بسیاری از خانوم هایی که موهای خود را رنگ می کنند این تصور غلط را دارند که موها از بیخ و بن آسیب دیده است. در صورتی که لزوما این ایده درستی نیست. اگر موی بلوند دارید باید بتوانید بین موی خشک و آسیب دیده تفاوت قائل شوید. چون اگر موی شما خشک باشد ولی از شامپوی موهای آسیب دیده استفاده نمایید، موهای شما حسابی آسیب خواهند دید. اگر موی شما به اندازه کافی ذخیره پروتئین داشته باشد و شما از شامپوی پروتئینه استفاده کنید، این مقدار پروتئین اضافه باعث شکنندگی بیشتر موها خواهد شد. راه حل این مشکلات این است که از آرایشگر خود بپرسید چه شامپویی برای موهایتان مناسب است.

دیر رنگ کردن ریشه ها:
   وقتی سر شلوغی و درگیری دارید قاعدتا رنگ کردن ریشه ها را چند هفته ای به تعویق خواهید انداخت، اما این کار درستی نیست. چون گرمایی که کف سر تولید می کند تا حدود 2 سانتی متری موها رسیده و باعث روشن تر شدن موها خواهد شد. بنابراین بهتر است قبل از اینکه موهای شما به اندازه 2 سانت رشد کند ریشه ها را رنگ کنید تا  زمان و هزینه کمتری صرف شود. 
استفاده از محصولات محافظت موی رنگی:
   بسیاری از افرادی که موی بلوند دارند از روغن های رنگی متفاوتی برای تقویت موهای خود  استفاده می کنند و همین امر موجب می شود که موها تن رنگ خاصی به خود بگیرند. به همین خاطر بهتر است که از کرم ها و روغن های شفاف یا سفید برای موهای خود استفاده نمایید. البته محصولات بنفش و طلایی برای موهای بلوند مناسب هستند به شرطی که بدانید چه تن رنگی برای موهای شما مناسب است.

نوک موهای خود را هر چندوقت یکبار نمی زنید. 
   موهای هایلایت شده باید هر شش تا هشت هفته نوک زنی شوند. چون موهای بلوند - چه طبیعی و چه رنگ شده - اصولا نازک هستند و اگر مرتب نوک گیری نشوند و آن ها را کوتاه نکنید خشکی و موخوره می تواند حالت آن ها را از بین ببرد.
فراموش کردن SPF
   فقط پوست نیست که به کرم ضد آفتاب نیاز دارد. آفتاب می تواند به موها آسیب رسانده و آن ها رو خشک و بی طراوت کند. در فصل تابستان از اسپری های محافظ UV برای موهای خود استفاده کنید تا اشعه های مضر آفتاب به موهای شما آسیبی وارد نسازد.

اشتباهات رایج خانم های مو طلاییReviewed by آرایشگاه on Jul 29Rating: 2.5اشتباهات رایج خانم های مو طلاییخانم هایی که موهای طلایی دارند اشتباها دچار خطاهایی می شوند که زیبایی آن ها را کاهش می دهد و موجب آسیب رسانی به موها می شوند. در این مقاله اشتباهات رایج خانم های مو طلایی را به شما معرفی می کنیم.

خانم هایی که موهای طلایی دارند اشتباها دچار خطاهایی می شوند که زیبایی آن ها را کاهش می دهد و موجب آسیب رسانی به موها می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *