آرایش نامزدی عروس
آرایش نامزدی
آبان ۲۰, ۱۳۹۶
آشنایی با هماهنگی آرایش با روسری و شال
هماهنگی آرایش با روسری و شال
آبان ۲۱, ۱۳۹۶

اصلاح ابروی مردان

اصلاح ابروی آقایان

اصلاح ابروی مردان

اصلاح ابروی مردان

   بسیاری از آقایان ابروهای پهن دارند که حالتی خشن به چهره آن ها می دهد. اصلاح ابرو فقط مخصوص خانم ها نیست. بلکه مردان نیز باید از این شیوه برای رعایت بهداشت چهره خود استفاده کنند. در این مقاله نحوه اصلاح ابروی مردان را به شما آموزش می دهیم.
قسمت اول: آماده کردن پوست
   قبل از اقدام به مرتب کردن ابرو ها، باید دوش آب گرم بگیرید، زیرا آب گرم موجب نرم شدن پوست خواهد شد. موی ابروی مردان به نسبت موی ابروی خانم ها ریشه ضخیم تری دارد به همین دلیل باید به کمک آب گرم پوست را نرم کرد تا مو به راحتی از پوست کنده شود. از نمک و یا اسکراب شکر و یا سایر لایه بردارها در ناحیه ابرو استفاده کنید. این کار موجب آماده سازی پوست شده و مو های زائد و سست را از بین می برد. اگر قصد دوش گرفتن ندارید می توانید از یک پارچه داغ برای شستن ناحیه ابرو استفاده نمایید.(بعد ازلایه برداری مجدد باید پوست خود را نرم کنید). این کار ممکن است چند دقیقه طول کشیده و نیاز به خیس کردن مجدد پارچه باشد. 
قسمت دوم: مرتب کردن ابروها 
   در این مرحله باید موهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید. از نزدیک بینی شروع کرده و ابرو را با شانه ابرو به طرف بیرون شانه بزنید. استفاده از شانه موجب می شود موها در همان حالت بماند. حتی می توانید از شانه های نرمی که برای تمیز کردن بین دو دندان استفاده می شود جهت راحت شانه زدن ابروها استفاده کنید. از یک قیچی ناخن و یا قیچی مخصوص ابرو استفاده کرده و موهای قسمت بالای خط ابرو را بچینید. (منظور قسمتی است که دیگر در آن جا مویی رشد نمی کند). این کار را  ادامه داده و تا لبه بالایی ابرو پیش بروید تا مطمئن شوید تمام موهای بلندتر از حد نرمال را کوتاه کرده اید. حال باید کمان ابرو را مرتب کنید، البته انجام این کار ساده نیست زیرا مدل رویش مو در افراد مهم است. بطور کلی، از هر کمان ابرو ، این بار بجای شانه زدن و چیدن، ۴۵ درجه به سمت ابرو پیش رفته و هر موی اضافی را قیچی کنید.
   یک دستورالعمل کلی در مورد شکل ظاهری ابرو وجود دارد که می توانید از آن برای مرتب کردن ابروی آقایان استفاده کنید. از یک مداد و یا وسیله ای دیگر برای پیدا کردن خطوط ابرو استفاده کنید. چهار معیار برای مرتب کردن موهای ابرو وجود دارد:
1. در خطی رو به بالا به سمت سوراخ بینی موی بین ابرو را بچینید.
2. کمان ابرو باید روی خطی اُریب، از سوراخ بینی تا طرفین باشد.
3. کمان ابرو باید بین سوراخ بینی و گوشه خارجی چشم بوده و گوشه خارجی پیشانی نباید از این خط پیش رود.
4. بین نقطه رویش ابرو و بالاترین قسمت گوش، موی ابرو نباید از این خط پایین تر باشد.
قسمت سوم: آراسته تر کردن
  زمانی که کار ابرو را در مرحله اول انجام دادید، می توان تمام موهایی  که در محدوده کمان ابرو نیست را چید. البته کمان ابرو را بیش از حد باریک نکنید و حالت طبیعی آن را از بین نبرید(جایی که مو از آنجا رشد می کند.) هر گونه مویی که خارج از محدوده ابرو مشاهده کردید، بردارید. در این مرحله شاید متوجه موهایی بر روی پیشانی و یا نزدیک گوش های خود شوید. می توانید موهایی که در وسط ابرو هستند را نیز بردارید. برخی افراد با اینکار حس می کنند جذابتر خواهند شد.
قسمت چهارم: استفاده از روش های دیگر
   می توانید با استفاده از موکن های شخصی که معمولاً برای اصلاح موهای بینی از آنها استفاده می شود، ابروهای خود را اصلاح کنید. می توان از این موکن ها بجای قیچی جهت سرعت بخشیدن در کندن موهای ابرو استفاده نمایید. می توان برای برداشتن ابروها از بند استفاده کرد. این کار را می توان در منزل و با تکه ای نخ انجام داد. این روش سریع و بدون درد است اما نیاز به کمی تمرین دارد. اگر هم واقعاً نمی دانید چه فرم ابرویی برای چهره شما مناسب است، به آرایشگاه مراجعه کنید! هیچ خجالتی ندارد و مردان دیگری نیز مثل خودتان در آنجا پیدا خواهید کرد. آرایشگر ابروی شما را در سری عترین زمان ممکن وکس خواهد کرد. درد آن موقت است مانند کندن چسب از روی زخم. اما در عوض چهره شما مرتب و به دور از خشونت ناشی از موهای نامرتب ابروهاست. 

اصلاح ابروی مردانReviewed by سه رخ on Nov 11Rating: 3.0اصلاح ابروی مرداناصلاح ابروی مردان در آرایشگاه های مردانه با روش های مختلف انجام گرفته و جهت مرتب کردن ابروها انجام می شود. در این مقاله نحوه مرتب کردن ابروهای آقایان را به شما آموزش می دهیم.

اصلاح ابروی مردان در آرایشگاه های مردانه با روش های مختلف انجام گرفته و جهت مرتب کردن ابروها انجام می شود.

1 دیدگاه

  1. پیرایش امین گفت:

    آقایون واقعا برای مرتب کردن ابروهاتون خجالت نکشید.این یه نوع رعایت بهداشت چهره اس.لازم نیست مثل خانوم ها ابرواوتون رو بردارید اما می تونید ابروهارو حالت مردونه مرتب کنید و چهرتون رو جذاب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *