آرایش عکاسی
آرایش مناسب عکاسی
آذر ۲۲, ۱۳۹۶
لیزر موی زائد
لیزر موی زائد چیست؟
آذر ۲۲, ۱۳۹۶

اصلاح صورت آقایان با تیغ‌ کارتریج

اصلاح با تیغ کارتریج

اصلاح صورت آقایان با تیغ‌ کارتریج

اصلاح صورت آقایان با تیغ‌ کارتریج

   تیغ‌ های کارتریج (Cartridge Razors) یکی از رایج‌ ترین مدل تیغ‌ های اصلاح صورت است که در جهت و خلاف جهت رویش موها آن‌ ها را اصلاح می کند. تیغ های کارتریج دسته‌ پلاستیکی – فلزی همراه با سر انعطاف پذیر دارند که به شکل قسمت‌های مختلف صورت درمی‌آید و اصلاح را آسان می کند. سری‌ های این تیغ از فلز ضد زنگ قابل تعویض می باشد و تا 6 عدد در پکیج آن ارائه می‌شود.
مزایا:
   سر این تیغ قابل تعویض بوده و هر کارتریج تا 4 بار اصلاح قابل استفاده است. این نوع تیغ ها یکی از امن‌ ترین انواع تیغ‌ ها بوده و احتمال بریدن صورت با آن بسیار پایین است.
معایب:
   این نوع تیغ ها قیمت بالایی دارند که یکی از معایب آن ها محسوب می شود. البته پک کردن آن برای مسافرت نیز واقعا مشکل است. زمانی که تیغ بین موهای ریش می‌رود، فولیکول مو در بین تیغه‌ ها گیر می‌کند. به همین دلیل لازم است که چندین بار تیغ را با آب تمیز کرده و مجدداً اصلاح کنید. 

 

اصلاح صورت آقایان با تیغ‌ کارتریجReviewed by سه رخ on Dec 13Rating: 3.0اصلاح صورت آقایان با تیغ‌ کارتریجبرای اصلاح موی صورت می توان از تیغ کارتریج بعنوان بهترین و رایج ترین روش اصلاح استفاده کرد. در این مقاله شما را با این نوع اصلاح آشنا می کنیم.

در بهترین آرایشگاه مردانه برای اصلاح موی صورت می توان از تیغ کارتریج بعنوان بهترین و رایج ترین روش اصلاح استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *