ست کردن آرایش و لباس
چطور رنگ آرایش و لباس را با هم ست کنیم
آذر ۱۸, ۱۳۹۶
انواع خط چشم
مدل خط‌ چشم مناسب
آذر ۱۹, ۱۳۹۶

اصلاح صورت آقایان با تیغ برقی

اصلاح صورت با ریش تراش

اصلاح صورت آقایان با تیغ برقی

اصلاح صورت آقایان با تیغ برقی

   اصلاح صورت با تیغ برقی برای آقایانی توصیه می شود که بیشتر مواقع در مسافرت هستند. تیغ برقی در واقع نوعی از ماشین های ریش تراش است که طراحی و عملکرد این مدل تیغ‌ های اصلاح در دهه‌ی اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.
مزایا:
   یکی از بهترین و مهمترین مزایای این مدل تیغ‌ های برقی، یک شیو راحت و بدون دردسر در هر شرایط و مکانی است. مخصوصا برای مواقعی که عجله دارید و نیاز دارید به سرعت صورت خود را اصلاح کنید. مزیت دیگری که این روش نسبت به سایر روش های اصلاح دارد این است که بر خلاف تیغ‌ ها و روش‌ های سنتی، بدون استفاده از کرم اصلاح می توان با ماشین ریش تراش صورت را اصلاح کرد. حتی در مواقع ضروری می توان بدون آب نیز صورت را اصلاح کرد. اما ترجیحا این کار را نکنید.
معایب:
این مدل ریش تراش‌ها نسبت به تیغ‌ های دو لبه برای اصلاح نزدیک و بهتر کارایی کمتری دارند. با اینکه کار با این نوع ریش تراش ها ساده و آسان است اما بسیاری از آقایان بعد از استفاده از این نوع تیغ ها دچار التهابات پوستی می شوند.  

اصلاح صورت آقایان با تیغ برقیReviewed by سه رخ on Dec 10Rating: 3.0اصلاح صورت آقایان با تیغ برقیاصلاح صورت با تیغ های برقی و ماشین ریش تراش یکی از شیوه های مرسوم برای اصلاح صورت آقایان است. در این مقاله شما را با این نوع ریش تراش ها آشنا می کنیم.

اصلاح صورت با تیغ های برقی و ماشین ریش تراش یکی از شیوه های مرسوم برای اصلاح صورت آقایان آرایش صورت  است.

1 دیدگاه

  1. شمیم گفت:

    واقعا درسته میگن ماشین ریش تراش پوست رو خشک میکنه؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *