ماسک کدو حلوایی
ماسک آبرسان مو با کدو حلوایی
دی ۱۲, ۱۳۹۶
انواع کانسیلر
کانسیلر سبز
دی ۱۲, ۱۳۹۶

اصلاح صورت آقایان با تیغ دسته دار

اصلاح صورت با تیغ دسته دار

اصلاح صورت آقایان با تیغ دسته دار

اصلاح صورت آقایان با تیغ دسته دار

   تیغ‌ های دسته‌دار که در آرایشگاه مردانه به تیغ‌ های برش گلو معروف هستند تیغ‌ های اصلاح بسیار تیزی می باشند که دارای دسته هستند. در این نوع تیغ ها، تیغه‌ آن ثابت بوده و از استیل به شدت سخت ساخته شده است. دسته‌ این نوع تیغ ها از جنس چوب، فلز، شاخ؛ استخوان و یا پلاستیک است. دسته این مدل تیغ‌ ها معمولا با توجه به خواست مشتری و راحتی دست او ساخته می‎شوند.
مزایا:
   این تیغ ها لبه تیزی دارندکه به فرد کمک می کنند تمام نوای صورت را به بهترین شکل ممکن اصلاح کند. این تیغ ها را می توان برای همیشه داشت اما باید به طور معمول از ان استفاده کنید تا لبه آن تیز باقی بماند. این تیغ ها را به راحتی می توان در منزل تمیز کرد.
معیاب:
   این مدل تیغ اصلاح در کنار تمام مزایایی که دارد بسیار خطرناک بوده و به راحتی می‌تواند صدمات و بریدگی‌ های خطرناک و جدی بر روی پوست ایجاد کند. استفاده از این نوع تیغ ها نیازمند تمرین، دقت و مراقبت بسیار بسیار زیادی است.

اصلاح صورت آقایان با تیغ دسته دارReviewed by سه رخ on Jan 2Rating: 3.0اصلاح صورت آقایان با تیغ دسته داراصلاح صورت با تیغ دسته دار یکی از راحت ترین و در عین حال خطرناک ترین انواع روش های اصلاح صورت است. د ر این مقاله این شیوه اصلاح را به شما معرفی می کنیم.

اصلاح صورت با تیغ دسته دار یکی از راحت ترین و در عین حال خطرناک ترین انواع روش های اصلاح صورت در آرایشگاه مردانه است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *