فواید لیزر الکساندرایت
مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت
دی ۷, ۱۳۹۶
رژلب مناسب پوست سفید
رنگ رژلب برای پوست سفید و روشن
دی ۷, ۱۳۹۶

اصلاح صورت آقایان با تیغ کلاسیک

اصلاح صورت با تیغ کلاسیک

اصلاح صورت آقایان با تیغ کلاسیک

اصلاح صورت آقایان با تیغ کلاسیک

   این روش اصلاح یکی از قدیمی ترین شیوه های اصلاح صورت است. این مدل تیغ‌ های اصلاح جزو وسایلی هستند که شاید پدر بزرگ‌ های بسیاری از ما از آن‌ها استفاده می‌کردند. در این نوع تیغ لبه‌ی ملایمی از تیغ روی پوست حرکت کرده و ضمن بردین موها، مانع از بریدن پوست می شود. این مدل تیغ‌ های آرایشی دسته‌ ای دائمی داشته و سر آن قابل جدا شدن و باز شدن بوده که یک تیغ با لبه‌ی تیز را در خود جایی می‌دهد.
مزایا:
   با توجه به میزان مصرف، می توان این تیغ را هفته‌ ای یک‌بار تعویض کرد. این تیغ از نظر قیمت و هزینه چون می‌تواند به مدت خیلی طولانی قابل استفاده باشد، پس مقرون به صرفه است. برای استفاده از این تیغ اصلاح، فشار بسیار ملایمی بر روی پوست لازم است و بعد از دیگر شاهد موهای زیرپوستی، آسیب‌های پوستی و غیره نیستید.
معایب:
   استفاده از این روش اصلاح نیازمند تمرین زیاد بوده و همچنین باید دقت فراوانی برای انجام آن داشت که بریدگی‌های کوچک بر روی پوست ایجاد نشود.

اصلاح صورت آقایان با تیغ کلاسیکReviewed by سه رخ on Dec 28Rating: 3.0اصلاح صورت آقایان با تیغ کلاسیکاصلاح صورت به وسیله تیغ های کلاسیک یکی از شیوه های قدیمی اصلاح صورت است که در آرایشگاه های مردانه استفاده می شود. در این مقاله شما را با این روش اصلاح آشنا می کنیم.

اصلاح صورت به وسیله تیغ های کلاسیک یکی از شیوه های قدیمی اصلاح صورت است که در آرایشگاه  مردانه استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *