لیزر موی زائد بدن
آمادگی لازم قبل از لیزر موهای زائد
دی ۲۱, ۱۳۹۶
ماسک آبرسان پوست
ماسک آبرسان قوی برای پوست خشک
دی ۲۲, ۱۳۹۶

اصلاح صورت آقایان با تیغ یکبار مصرف

اصلاح صورت با تیغ یکبار مصرف

اصلاح صورت آقایان با تیغ یکبار مصرف

اصلاح صورت آقایان با تیغ یکبار مصرف

   تیغ‌ های یک‌بار مصرف (Disposable Razor) تیغ هایی هستند که برای یک یا نهایتاً دو بار استفاده طراحی شده‌اند. دسته‌ی پلاستیکی آن به صورت دائم به سر آن چسبیده است. این تیغ ها در انواع فروشگاه های لوازم بهداشتی و حتی سوپرمارکت ها نیز وجود دارد.
مزایا:
   این نوع تیغ‌ ها معمولا ارزان قیمت می باشند و در پکیج‌های 10 تا 20 تایی در بازار موجود  می باشند. این مدل تیغ‌ ها برای مسافرت یا موارد ضروری بسیار مناسب می باشند و استفاده از آن‌ ها برای مسافرت حگجم کمی از کیف شمارا خواهد گرفت. 
معایب:
   این تیغ‌ ها دسته‌ راحت و سبکی دارند که موجب ایجاد فشار بیشتری بر روی آن ها می شود و شیو راحت و هنمراه با آرامش صورت را به یک اصلاح پرفشار تبدیل می کند. تیغ‌ های آن از جنس استیل باریک بوده و فقط برای 2 اصلاح تیز و قابل استفاده می باشند. کیفیت این نوع تیغ ها معمولا پایین بوده و سر آن ها غیر قابل انعطاف می‌باشد، به دلیل تیغ‌ های کم کیفیت احتمال شیو نشدن کامل و درنتیجه باقی ماندن موی رشد نکرده در زیر پوست بسیار زیاد است. این نوع تیغ ها کاربرد یک یا دوباره دارند و برای مصرف روزانه مقرون به صرفه نیستند. 

اصلاح صورت آقایان با تیغ یکبار مصرفReviewed by سه رخ on Jan 11Rating: 3.0اصلاح صورت آقایان با تیغ یکبار مصرفتیغ های یکبار مصرف تیغ هایی هستند که برای یک یا دوبار اصلاح صورت آقایان کاربرد دارند. در این مقاله شما را با این نوع تیغ ها آشنا می کنیم.

تیغ های یکبار مصرف تیغ هایی هستند که برای یک یا دوبار اصلاح صورت آقایان کاربرد دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *