فواید دستگاه لیزرNd:YAG
مزایای دستگاه لیزرNd:YAG
آذر ۲۸, ۱۳۹۶
لیزر موی بدن
لیزر موهای زائد
آذر ۲۸, ۱۳۹۶

اصلاح صورت خانمها با تیغ

اصلاح صورت خانم ها

اصلاح صورت خانمها با تیغ

اصلاح صورت خانمها با تیغ

   تیغ یکی از ابزارهای سریع برای اصلاح صورت و موهای زیاد است زیرا تیغ راحت‌ترین، سریع‌ترین و در دسترس‌ترین روش‌ برای اصلاح صورت است. محموعه سه رخ قصد دارد اطلاعاتی کلی درباره تیغ و اصلاح صورت با آن ر ا در اختیار شما قرار دهد تا با دانش قبلی در مورد استفاده از شیوه اصلاح تصمیم گیری کنید. 
1. این کار دقت می‌خواهد!
   اصلاح صورت با استفاده از تیغ و یا ماشین ریش تراش، ممکن است مشکلی ایجاد نکند، اما این در صورتی است که در استفاده از تیغ یا ریش تراش، حوصله کافی به خرج دهید و گرنه ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. اگر از تیغ برای اصلاح استفاده می‌کنید، باید کاملا مواظب باشید تا پوست صورتتان دچار بریدگی نگردد. تیغ یک‌ بار مصرف به دلیل تمیز بودن پرکاربردتر است. اگر هم از ماشین ریش تراش استفاده می‌کنید، باید آن را کاملا تمیز و ضدعفونی کنید تا التهاب و بیماری پوستی ایجاد نشود.
2. محصول باکیفیت استفاده کنید!
   بیشتر ریش‌ تراش‌ها و تیغ‌ های اصلاح، جهت استفاده آقایان که پوستی ضخیم‌ تر و موهای خشن‌ تری دارند، طراحی شده است. همانطور که می دانید جنس پوست و بافت مو در بانوان بسیار لطیف و ملایم می باشد بنابراین اگر از محصولات طراحی شده برای خانم‌ها استفاده کنید، به پوست خود کمک کرده اید.
3. آماده سازی پوست قبل از شیو کردن!
   آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه توصیه می کنند صورت را در حمام اصلاح کنید، زیرا به دلیل بخار هوای موجود در حمام، پوست لطیف و نرم خواهد شد و موهای صورت تا 30 درصد حالت ایستاده و راستی به خود می‌گیرند. سعی کنید از یک کرم مخصوص اصلاح غیر فومی استفاده کنید و موهای صورت را با آن اصلاح کنید. دلیل استفاده از کرم اصلاح غیر فومی این است که کف آن هوا نداشته و کاملا صورت را آغشته خواهد کرد. بعد از انجام اصلاح با استفاده از یک شوینده ملایم و ضدعفونی کننده، صورت خود ر ا بشویید.
4. پوست لایه‌برداری می‌شود!
   اصلاح صورت با تیغ، موجب لایه‌برداری پوست شده و سلول‌ ها و لایه مرده سطح پوست را از بین می برد. این ر وش تا حدود زیادی موجب صاف شدن پوست شده و امکان نفوذ مناسب محصولات مراقبتی به پوست را فراهم می‌ کند. اما بهتر است اصلاح با تیغ را هفته‌ای یک یا دو بار انجام دهید، زیرا ممکن است پوست صورت خشک، تحریک پذیر و پوسته پوسته گردد.
5. موهای صورت برای مدت بسیار کوتاهی حذف می‌شوند!
   اصلاح با تیغ به سرعت موهای زائد پوست و صورت را از بین می برد، اما در مقابل این موها خیلی زود هم برمی‌گردند. در مقایسه با تیغ، بند انداختن و یا وکس کردن موها، آن‌ها را از ریشه خارج کرده و خیلی دیرتر رشد می کنند.
6. موها به همان حالت اول باقی می‌مانند
   بسیاری از خانم ها و حتی اقایان معتقدند با تراشیدن پرزهای صورت با تیغ، ممکن است موها ضخیم‌ تر و تیره‌ تر شوند. اما این یک اشتباه و طرز فکر غلط است که واقعیت ندارد. اما باید در نظر داشته باشید که ضررهای استفاده طولانی مدت از تیغ، هنوز مشخص نشده و ممکن است در آینده نزدیک این روشخطرناک معرفی شود. 

اصلاح صورت خانمها با تیغReviewed by سه رخ on Dec 19Rating: 3.0اصلاح صورت خانمها با تیغاصلاح صورت خانمها با تیغ یکی از شیوهای اصلاح صورت است که به سرعت موهای زائد را از بین می برد. در این مقاله شما را با این شیوه اصلاح آشنا می کنیم.

بغیر از وکس و اپیلاسیونن و لیزر موی زائد ،اصلاح صورت خانمها با تیغ یکی از شیوهای اصلاح صورت است که به سرعت موهای زائد را از بین می برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *