آموزش آرایش زخمهای کوچک، خال و لکه های سیاه
آرایش زخمهای کوچک، خال و لکه های سیاه
خرداد ۵, ۱۳۹۷
بیماری ریزش منطقه ای مو
ریزش منطقه ای مو چیست؟
خرداد ۶, ۱۳۹۷

اصلاح صورت با شمع

مزایای اصلاح صورت با شمع

اصلاح صورت با شمع

اصلاح صورت با شمع

   بسیاری از خانم ها و حتی آقایان با اصطلاح اصلاح صورت با شمع آشنا هستند. این روش یکی از روش های اصلاح موهای زائد صورت است که توسط پارافین و شمع انجام می شود. این روش امروزه در بسیاری از آرایشگاه ها برای پاکسازی پوست و رفع جوش های سر سیاه مورد استفاده قرار می گیرد. روش کار به این صورت است که ابتدا تکه ای از پارافین را که به صورت قالب های بزرگ است، داخل دستگاه گرم کننده قرار دهید تا کاملا آب شده سپس بوسیله یک کاردک یا چوب بستنی یک لایه نازک از آن را روی پوست بکشید و بعد از کمی خشک شدن خلاف جهت رویش مو سریع آن را بکشید. پارافین به صورت ورقه ای از پوست جدا می گردد. در این روش شمع تقریبا مانند موم عمل می کند اما ویژگیهای منحصر به فردی دارد.
   نکته ی مهم در انجام این روش این است که مواظب باشیم حرارت شمع ملایم باشد تا پوست دچار آسیب و سوختگی نشود. این کار باید باید با دقت و ظرافت خاصی انجام گردد. دقت کنید پارافین مخصوص صورت و پارافین مخصوص بدن کاملاً متفاوت هستند و با توجه به اسانس آن در رنگ های مختلف در بازار وجود دارند که می توانید تهیه کنید. از ویژگیهای این روش میتوان به کم درد بودن آن به نسبت روش اصلاح با بند اشاره نمود. کسانی که با بند همیشه گرفتار معضل زخم شدن پوست می شوند می توانند این روش را امتحان کنند. خاصیت نرم کنندگی و شفاف کنندگی روی پوستهای لک دار از ویژگی های این روش است که همزمان با رفع موهای زائد کار پاکسازی و لایه برداری قشر مرده پوست را نیز انجام خواهد داد. 
   ایراد این روش این است که به خاطر کششی که روی پوست ایجاد می کند ممکن است باعث شل شدن پوست مخصوصا برای خانم ها در سنین بالا شود که توصیه می کنیم خانم های مسن تر کمتر از این روش استفاده نمایند. همچنین خانمهایی که پوست صورتشان به حدی نازک است که مویرگهای ظریف زیر پوست به راحتی دیده می شوند بهتر است از همان روش اصلاح با بند استفاده نمایند تا مویرگها و پوست ظریفشان دچار آسیب نشود. در مورد جوش بعد از شمع معمولا نظرات خیلی متفاوت بوده و به نوع پوست هر شخص بستگی دارد. ژل مخصوصی حاوی عصاره جلبک دریایی بعد از شمع در بیشتر آرایشگاه های زنانه استفاده می شود که خاصیت خنک کنندگی، ضد التهاب و ضدعفونی کننده داشته و موجب پیشگیری از بروز جوش خواهد شد. به علاوه می توان از ژل acnomiss هم استفاده کرد یا ژلهای مخصوص بعد از اصلاح. البته جوشی که هنگام رشد مجدد موها ایجاد می شود حکایت دیگری دارد.

اصلاح صورت با شمعReviewed by سه رخ on May 26Rating: 3.0اصلاح صورت با شمعاصلاح صورت با شمع یکی از روش های رفع موهای زائد است که در بسیاری از آرایشگاه ها استفاده شده و موجب لایه برداری و پاکسازی پوست می شود. در این مقاله اصلاح صورت با شمع را به شما آموزش می دهیم.

اصلاح صورت با شمع یکی از روش های رفع موهای زائد است که در بسیاری از آرایشگاه ها استفاده شده و موجب لایه برداری و پاکسازی پوست می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *