آموزش طراحی ابرو آرایشی
آموزش پر کردن ابرو
بهمن ۱, ۱۳۹۵
چگونه مژه ها را رنگ کنیم
چگونه مژه ها را رنگ کنیم(قسمت دوم)
بهمن ۱, ۱۳۹۵

چند راه برای افزایش درآمد آرایشگاه

افزایش درآمد آرایشگاه سالن زیبایی

افزایش درآمد آرایشگاه سالن زیبایی

چگونه درآمد سالن زیبایی تان را افزایش دهید؟

      در هر کسب و کاری بیشترین موردی که مد نظر هست درآمد و بخش اقتصادی ست. سالن زیبایی و آرایشگاه ها علاوه بر جنبه هنری باید به جنبه مالی و کسب درآمد هم توجه داشته باشد. مثلا آرایشگاه ها با شروع یک برنامه مشتری مداری، بطور مثال استفاده از گیفت کارت یا کارت هدیه، میتواند درآمد را افزایش دهد. استفاده از کارت هدیه، قدردانی از مشتری، باعث ترویج تکرار مراجعات مشتری و درنتیجه سود فرد میشود.

امروز قصد داریم در این مقاله چند نکته برای افزایش درآمد در آرایشگاه و سالن زیبایی معرفی کنیم:

۱- با آژانس خدمات تجاری/ تبلیغاتی تان تماس بگیرید یا برای داشتن کارت های هدیه سفارشی طراحی شده و مناسب سالن تان در اینترنت جستجو کنید.

۲- یک محلی برای نگهداری تمام اطلاعات مشتریان - کامپیوتر،تشکیل پرونده یا فایل، تلفن و…- تعیین کنید و دقت کنید که تمام اطلاعات مشتریان تان در آنجا و فقط آنجا جمع آوری شود.

۳- شروع به جمع آوری اطلاعات مشتریان خود از قبیل نام، آدرس، ایمیل کنید و به مشتریانتان اطمینان دهید که این اطلاعات فقط برای آگاهی آنهااز جوایز و تخفیفات یا ارسال کارت های هدیه جمع آوری میشود. بسیاری از سالن ها نیز اطلاعات مربوط به خدمات ارائه شده به آنان را مانند مدل کوتاهی مو، رنگ مو و… مشتری را بر اساس تاریخ آخرین مراجعه آنها ثبت میکنند، تقریبا هرگونه اطلاعاتی که به ارائه خدمات بهتر به مشتری در آینده کمک کند را ثبت میکنند.

۴- تصمیم بگیرید که چه زمانی برنامه مشتری مداری را شروع خواهید کرد. مطمئن شوید که کارت های هدیه شما آماده است و آنها را دریافت کرده اید و شما و کارکنانتان به نحوه عملکرد و پردازش فروش از مبدا، آگاه هستید.

۵- در سالن تان از محصولات یا خدماتی استفاده کنید که مشتریان شما با استفاده از کارت های هدیه شان می توانند آنها را تهیه کنند.

۶- مبلغ شارژ شده در کارت های هدیه تحت عنوان از شمامتشکرم را تعیین کنید. این مبلغ باید به اندازه ای کافی باشد که مشتری را تشویق کند که دوباره از سالن شما استفاده کند. شما میخواهید که مشتری های قدیم و مشتریان جدید شما دوباره به سالن تان مراجعه کنند.

۷- تعیین کنید که هر چند وقت یکبار میخواهید از این کارت های هدیه شارژ شده به مشتری بدهید. هفتگی؟ ماهیانه؟ یا برای هر مشتری جدید؟

۸- شروع کنید. اطلاعات مشتریان را بازیابی کنید. برای هر مشتری نامه یا کارت پستالی با عنوان از شما متشکرم که به سالن ما آمده اید بفرستید و در آن به مبلغ کارت هدیه شارژ شده هم اشاره کنید و به همراه خود کارت هدیه برای مشتری بفرستید. به مشتریان جدید خود توضیح دهید که کارت هدیه برای محصولات و خدمات سالن شما کاربرد دارد. نامه های ارسالی هر مشتری را با نام خودتان امضا کنید تا نامه کاملا شخصی سازی شود.

۹- این روش را فعال نگه دارید.

۱۰- وقتی مشتریان برای استفاده از کارت هدیه شان دوباره به سالن مراجعه کردند، به آنها اطلاع دهید که کارت ها قابل شارژ مجدد و هدایای بزرگتر هستند.

۱۱- اطلاعات را در سیستم نگه دارید و مطمئن شوید که کدام مشتریان بر میگردند، از چه خدماتی استفاده میکنند یا چه میخرند. روند کار و نتیجه را ثبت و به آن تکیه کنید.

چند راه برای افزایش درآمد آرایشگاهReviewed by Pantea Paydar on Jan 20Rating:

1 دیدگاه

  1. کیانا گفت:

    خیلی خوب مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *