خط چشم مایع
نکات استفاده از خط چشم مایع
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶
اسکراب پوست صورت
اسکراب پوست صورت با گردو
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

انتخاب اتو موی مناسب

راهنمای انتخاب اتو مو

انتخاب اتو موی مناسب

انتخاب اتو موی مناسب

   اتوی مو وسیله ای حرارتی است که از دو صفحه صاف آهنی یا سرامیکی ساخته شده است و بعد از گرم شدن توسط جریان برق جهت صاف و لخت کردن موها مورد استفاده قرار  می گیرد. این وسیله آرزوی خانم ها و آقایان را برای داشتن موهایی صاف برآورده کرده است. انتخاب اتوی مو کار سختی نیست فقط هنگام خرید این محصول باید به نکاتی توجه کنید تا آسیب های ناشی از این وسیله را برای موها به حداقل برسانید. 
- به بافت موهای خود توجه کنید!
   یکی از مهم ترین نکات در انتخاب یک اتو موی مناسب شناخت نوع بافت مو است. اگر موهای شما جنسی ضخیم و خشن دارد بهتر است دستگاهی بخرید که دارای درجه حرارت بالایی باشد تا بتواند به خوبی موها را صاف نماید. اما اگر موهای شما نازک است باید بدانید که بالا بودن حرارت دستگاه می تواند صدمات بسیاری زیادی برای موها ایجاد نماید. در واقع بهتر است اتو مویی را انتخاب کنید که دارای دکمه تنظیم حرارت باشد و بتوانید متناسب با نیاز خود درجه حرارت اتو مو را کم یا زیاد نمایید.
- انتخاب اتو مو با اندازه مناسب!
   اتو موها با اندازه های مختلفی طراحی و تولید شده و در بازار موجود می باشند. معمولا اتو موهای با صفحه باریک و کوچک جهت استفاده آقایان یا خانم هایی که موهای کوتاه دارند مناسب است و اتو موهایی که دارای صفحه های بزرگ هستند برای صاف کردن موهای بلند و ضخیم مورد استفاده قرار می گیرند.
- به جنس اتو مو دقت کنید! 
   برای ساخت اتو مو از آهن، سرامیک، تیتانیوم و ... استفاده می شود. اگر موهایی نازک دارید بهتر است یک اتو مو سرامیکی را برای خود استفاده کنید. سرامیک می تواند به خوبی موها را صاف کرده و فر خوردن موها را تا حد زیادی کاهش دهد. صفحات سرامیکی می توانند به خوبی حرارت را به مو منتقل کرده و موهایی صاف و براق را برای شما ایجاد نمایند. اما برای موهایی ضخیم و خشن بهتر است اتو مویی از جنس تیتانیوم یا آهن استفاده کنید. این نوع از اتو موها معمولا بسیار سریع تر از انواع سرامیکی آن گرم خواهند شد و حرارت را در دمای مشخصی ثابت نگه می دارند. تیتانیوم یک فلز سبک است که در کمترین زمان موها را صاف و یکدست می کند. این نوع از اتو مو به دلیل اینکه حرارت و گرمای بسیار بالایی دارد از طرفداران بیشتری داشته اما در اثر استفاده زیاد ممکن است آسیب هایی را نیز برای موها ایجاد نماید. اتو مویی که دارای صفحه Tourmaline ( کهربای اصل ) باشد نیز یکی از بهترین نوع اتو موها برای موهای های آسیب دیده است. این محصول می تواند با کنترل یا کاهش گرما و حرارت میزان آسیب دیدن موها را تا حد زیادی کاهش دهد.
- به قیمت اتو نیز توجه کنید!
   توصیه می کنیم در اولین انتخاب خود برای اتو مو به دنبال یک محصول ارزان قیمت نباشید! این محصولات اگرچه دارای قیمت پایینی هستند اما ممکن است صدمات جبران ناپذیری را برای موها ایجاد نمایند. اما اگر یک اتو مو استاندارد با قیمت مناسب یا حتی گران قیمت بخرید علاوه براینکه می توانید از آن برای سال های طولانی استفاده نمایید، نگرانی کمتری در رابطه با آسیب دیدن موهای خود نیز خواهید داشت.

انتخاب اتو موی مناسبReviewed by سه رخ on Feb 19Rating: 3.0انتخاب اتو موی مناسباتوی مو یکی از وسایل حرارتی آرایش مو است که موهای فر و موج دار را صاف و لخت می کند. هنگام خریدن این دستگاه باید به نکات مهم دقت کنید. در این مقاله این نکات را به شما اموزش می دهیم.

اتوی مو یکی از وسایل حرارتی آرایش مو است که موهای فر و موج دار را صاف و لخت می کند. هنگام خریدن این دستگاه باید به نکات مهم دقت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *