بهترین برند سایه چشم
بهترین مارک سایه چشم
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷
پرایمر آرایشی
انواع پرایمر آرایشی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷

انتخاب برس مناسب مو(قسمت۱)

بهترین راه انتخاب برس مناسب مو

انتخاب برس مناسب مو

انتخاب برس مناسب مو :

* یک برس مو با مواد با کیفیت انتخاب کنید .

از برس موی ارزان استفاده نکنید! برس موی پلاستیکی یا فلزی با کیفیت پایین می تواند موهای آسیب دیده را در ضعف ترین نقاط خود بشکند. در عوض، به دنبال برس های با کیفیت ساخته شده با الیاف مصنوعی ملایم باشید. اگر شما در یک برس مو با کیفیت بالا سرمایه گذاری کرده و از آن مراقبت خوبی بکنید، سالها ادامه خواهد داشت. شما می توانید برس های با کیفیت را برای در سالن ها، آرایشگاه ها فروشگاه های زیبایی و فروش لوازم آرایش پیدا کنید.

  •  برس موی مناسب برای انواع مو انتخاب کنید.

اگر مطمئن نیستید که چه نوع برس مویی بخرید، سعی کنید برسی بخرید که برای انواع مو مناسب باشد. الیاف مصنوعی بر روی موی شماست و می تواند روی گره ها کار کند و آنها را از بین ببرد. آنها همچنین از طریق توزیع روغن در ساقه مو، میتواند به سلامت مو شما کمک کند، به طوری که ظاهر موها منظم به نظر بیاید.

  • از یک برس مخلوط با ضخیم و متوسط استفاده کنید.

ترکیبی از برس با الیاف مصنوعی نرم و موهای ضخیم مناسب است چون این برس به اندازه کافی سفت است ، و به اندازه کافی ملایم برای جلوگیری از بیرون کشیدن ریشه مو است. این برس روغن طبیعی مو را در کل مو پخش میکند. این نوع برس مو برای خشک کردن و انعطاف پذیری عالی مو نیز مناسب است.

انتخاب برس مناسب مو(قسمت۱)Reviewed by سه رخ on Apr 17Rating: 3.5انتخاب برس مناسب موبرس موی پلاستیکی یا فلزی با کیفیت پایین می تواند موهای آسیب دیده را در ضعف ترین نقاط خود بشکند. در عوض، به دنبال برس های با کیفیت ساخته شده با الیاف مصنوعی ملایم باشید. اگر شما در یک برس مو با کیفیت بالا سرمایه گذاری کرده و از آن مراقبت خوبی بکنید.

برس موی پلاستیکی یا فلزی با کیفیت پایین می تواند موهای آسیب دیده را در ضعف ترین نقاط خود بشکند. در عوض، به دنبال برس های با کیفیت ساخته شده با الیاف مصنوعی ملایم باشید. اگر شما در یک برس مو با کیفیت بالا سرمایه گذاری کرده و از آن مراقبت خوبی بکنید،

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *