تهیه موم عربی یا خلیجی
آموزش تهیه موم عربی برای اپیلاسیون
دی ۱۵, ۱۳۹۶
لیزر موی زائد بدن
آمادگی لازم قبل از لیزر موهای زائد
دی ۱۶, ۱۳۹۶

اصول انتخاب شلوار سفید

شلوار سفید زنانه

اصول انتخاب شلوار سفید

اصول انتخاب شلوار سفید

شلوار سفید یکی از پوشاک دوست داشتنی بانوان در میهمانی و مجالس تابستانه است. ولی موضوع بااهمیت این است که پوشیدن شلوار سفید شما را پرتر از چیزی که هستید نشان می دهد. در اینجا راه هایی به شما می گوییم که یاری می کند شلوار سفید مناسب را برگزینید. از این مطلب به راحتی نگذرید.

شلوار سفیدی انتخاب کنید که پارچه سفت دارد

 از پارچه های سفید نازک و افتاده که هر توده و برجستگی را نمایان می کند برای شلوار دوری کنید و پارچه های جناغی نخی ضخیم یا تلفیق نخ و استرچ بهترین انتخاب است. وجود جیب در شلوار سفید تنها شما را پرتر جلوه می دهند، بنابراین درپی شلوارهایی باشید که پارچه هایشان آنقدر کلفت باشد که جیب را نمایان نکند.

شلوار سفید راسته، انتخابی درست

 از دیگر معضلات، چاقتر به نظر آمدن در شلوار سفید است. شلوارهایی که از روی باسن صاف پائین می آید، مانند شلوارهای مردانه، خیلی مناسب ترند. شلوارهای گشاد زنانه بیشتر تابستانی تصور می شوند ولی در حقیقت سبب می شوند سنگین وزن تر و چاقتر به نظر آیید. از شلوارهای برش خورده  سفید دوری کنید.

لباس زیر متناسب بدنتان انتخاب کنید

 حتما فکر نکرده اید که نیاز است پوشش زیرتان هم سفید باشد. خوب است از رنگ های متشابه به رنگ پوست بدنتان لباس زیرتان را انتخاب کنید. خطوط قابل مشاهده پوشش زیرین در شلوار سفید شما را باز هم فربهتر جلوه می دهد.

انتخاب شلوارهای سفید مدل جین

 شلوارهای سفید که جنسشان جین و با پارچه های کشی است بسیار اندام شما را خوش حالتتر نشان می دهند.

تاپ چشمگیری انتخاب کنید

 شلوار سفید را با تاپ و پیراهن هایی، مثلا شانه افتاده، طرح دار و نگاردار، یا گلدوزی شده، و یا دارای رنگ روشن بپوشید تا چشم ها را به خود جلب کند. طرحهای گرافیکی - گلهای درشت، و ترکیبات سیاه و سفید گونه دیگری برای جذب کردن نگاه اشخاص به سمت بالاست. رنگ سفید خیلی خنثی است، و چنانچه آن را با بالا تنه ای بپوشید که نگاه را به خود جلب کند بخش پائین در پس زمینه کم رنگتر می شود.

تونیک با شلوار بپوشید

 چنانچه مایل هستید خط های لباس زیر یا جیب ها را خوب پنهان کنید تونیک انتخاب مناسبی است. تاپ بلندتر با شلوار راسته سفید نواحی ایراد دار را از نگاه ها خیلی خوب مخفی می کند و قیافه ای ظریفتر به شما می دهد.

کفش پاشنه بلند همراه شلوار سفید بپوشید

 با بلندتر جلوه دادن قد پاها، حتی با شلوار سفید هم ظریف تر به نظر می آیید. پاشنه ها از مدل های طنابی گرفته تا تخم مرغی، تکنیک خوب دیگری برای ظریف دیده شدن در تقریبا همه نوع شلواری هستند.

از مدل های مچ دار دوری کنید

 شلوارهای مچ دار در هر شکلی، خط دیداری شلوار را محو می کند. بنابراین شلوار مچ دار انتخاب درستی نیست.

 

اصول انتخاب شلوار سفیدReviewed by آرایشگاه on Jan 5Rating: 3.5اصول انتخاب شلوار سفیدشلوار سفید یکی از پوشاک دوست داشتنی بانوان در میهمانی و مجالس تابستانه است. ولی موضوع بااهمیت این است که پوشیدن شلوار سفید شما را پرتر از چیزی که هستید نشان می دهد.

و در آخر شلوار سفید دم پا گشاد بپوشید، شلوارهایی که پاچه ی آن کمی پهن تر باشد که بتواند بر روی کفش کشیده شود تناسب بیشتری میان ترکیب باسن و ران را به صورتی ایجاد می کند که حتی از شلوارهای پاچه تنگ هم ظریفتر نشانتان می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *