کلاه رنگ مو
کلاه رنگ مو چیست؟
مهر ۲۰, ۱۳۹۶
سرم مو
سرم مو چیست؟
مهر ۲۰, ۱۳۹۶

انواع تونر پوست

تونر پوست صورت

انواع تونر پوست

انواع تونر پوست

انواع تونر پوست :
   انتخاب یک تونر یا تونیک مناسب کار چندان آسانی نیست، زیرا در بازار تونرهای زیاد با فرمول های ساده و بی ارزش و حتی مضر وجود دارد. تونر ها را می توان به سه دسته تقسیم بندی کرد که به شرح ذیل است.
1. تونر پوست بر پایه الکل :
   این نوع تونر ها حاوی مواد قابض می باشند. بنابراین از این دسته تونرها به شدت دوری کنید زیرا الکل و مواد قابض موجود در آن ها موجب آسیب پذیری پوست در برابر رادیکال های آزاد شده و پوست را ملتهب می کنند و توانایی پوست را برای ترمیم و کلاژن سازی کاهش می دهند.
2. تونر پوست بر پایه گلیکول :
   این دسته از تونرها حاوی آب و گلیسیرین یا عصاره های معطر مثل گلاب و یا آب مرکبات هستند که به عنوان شاداب کننده یا شفاف کننده نیز نام گذاری می شوند. تأثیر این دسته از تونر ها بر روی پوست مانند عطر است! به این معنی که به همان اندازه می توانند تحریک کننده و آسیب رسان به پوست نیز باشند.
3. تونر پوست مبتنی بر آب :
   این دسته از تونرها حاوی مواد مفیدی همچون ترمیم کننده های پوست، آنتی اکسیدان ها و مواد تشکیل دهنده سلولی مانند نیاسینامید هستند. مصرف این دسته از تونر ها توسط آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه و حتی متخصصان پوست  توصیه می شوند.

انواع تونر پوستReviewed by سه رخ on Oct 12Rating: 3.0انواع تونر پوستتونر های پوست انواع مختلفی دارند که هر کدام حاوی موادی هستند که می توانند موجب آسیب رسانی و یا تقویت پوست شما شوند. در این مقاله انواع تونر پوست را به شما معرفی می کنیم.

تونر های پوست انواع مختلفی دارند که هر کدام حاوی موادی هستند که می توانند موجب آسیب رسانی و یا تقویت پوست شما شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *