آرایش شب
آرایش شب چیست؟
مهر ۱۳, ۱۳۹۶
آرایش ترکیه ای
آموزش آرایش چشم طرح ترکی
مهر ۱۴, ۱۳۹۶

انواع خط چشم

آموزش انواع خط چشم

انواع خط چشم

انواع خط چشم

مدل خط چشم شما همیشه نمیتواند شما را زیباتر کند کافی است در انتخاب مدل و کشیدن خط، کمی اشتباه کنید تا آرایش چشم و صورت شما به حالتی زشت و نامتناسب تبدیل شود.

  • خط چشم برای چشم بادامی‌ها
    در صورتی که لبه‌های بالایی و پایینی چشم شما کمی با پلک پوشانده شده است، شما جزو چشم بادامی ها هستید.با استفاده از سایه چشم روشن در بخش داخلی پلک و سایه‌ی تیره در گوشه‌ی بیرونی، کمی سایه روشن ایجاد کنید.

    1-با کشیدن یک خط بسیار باریک با خط چشم مایع از قسمت داخلی پلک بالای چشم، شروع کنید.خط راتمیز و نزدیک به مژه‌ها نگه دارید درگوشه‌ی بیرونی پلک کمی خط را پهن‌تر کنید و به سمت بالا ببرید.

    2-یک خط باریک، ظریف و نزدیک به مژه‌ها روی پلک پایینی چشم بکشید.

    3-می‌توانیدانتهای خط چشم را اندکی محو کنید.

 

  • خط چشم برای چشم‌های پلک افتاده
    اگر پلک‌های شما کمی پایین‌ است و یک چروک کوچک بالای چشم به وجود آمده بهتر است از آرایش چشمی استفاده کنید که پلک‌هایتان را کمی بالا بکشد و چشم‌ها را باز کند.

    1-برای کشیدن خط چشم ، قلمو را کاملا به پلک خود فشار داده تا مطمئن شوید که خط از مژه‌هایتان فاصله نمی‌گیرد.انتهای خط چشم را با یک خط ظریف کمی به سمت بالا بکشید.

    2-برای درشت‌تر دیده شدن چشم ها، از یک ریمل بلندکننده‌ی مژه استفاده کنید

  • خط چشم برای چشم های رو به پایین
    چشم رو به پایین تقریبا همان چشم بادامی است که در انتها، کمی حالت افتاده دارد. به همین دلیل ، شما نیاز دارید که کمی چشم‌ها را بالا بکشید.­

    کشیدن خط را از جایی بالاتر ازمحلی که خط چشم باید قرار بگیرد شروع کنید.سر خود را به عقب بخوابانید و خط را از میانه‌ی پلکه به سمت شقیقه‌ها در زاویه‌ی 45 درجه بکشید.با بالا بردن خط چشم از وسط پلک باعث می‌شود چشم‌های شما حالت بازتر پیدا کند.

    از سایه چشم روشن برای بالابردن پلک‌ها غافل نشوید.بهتراست از یک سایه چشم قرمز صورتی یا نارنجی در آرایش پشت چشم خود استفاده کنید.

  • خط چشم برای چشم های گرد
    چشم گرد هم در پلک پایین و هم در پلک بالا حالتی فرور فته داردكه باعث مي شود چشم‌ها به شکل طبیعی باز و خیره دیده شوند.اگر می‌توانید خط سفید دور عنبیه را به راحتیاز داخل آینه  ببینید، چشم‌های شما گرد است.

    بهتر است به جای خط چشم مایع از یک مداد چشم پررنگ استفاده کنید.مدل خط چشم گربه ای بسیار مناسب باشد زیرا چشم شما را کشیده می کند.برای آنکه ظاهر دراماتیک‌تری داشته باشید یک مداد چشم را دقیقا روی خط مژه‌های بالا و پایین خود به شکل محو شده استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

طرز صحیح خط چشم

خط چشم برای افراد میانسال

انتخاب خط چشم بر اساس مدل چشم

خط چشم رنگی

تاثیر خط چشم بر چهره

کشیدن خط چشم گربه ای

 

انواع خط چشمReviewed by سه رخ on Oct 6Rating: 3.0انواع خط چشممدل خط چشم شما همیشه نمیتواند شما را زیباتر کند کافی است در انتخاب مدل و کشیدن خط، کمی اشتباه کنید تا آرایش چشم و صورت شما به حالتی زشت و نامتناسب تبدیل شود.

مدل خط چشم شما همیشه نمیتواند شما را زیباتر کند کافی است در انتخاب مدل و کشیدن خط، کمی اشتباه کنید تا آرایش چشم و صورت شما به حالتی زشت و نامتناسب تبدیل شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *