بهترین رژگونه
رژگونه بهار و تابستان
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷
برند مداد چشم
بهترین مارک مداد چشم
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷

انواع ریمل چشم

مدل های ریمل چشم

انواع ریمل چشم

انواع ریمل چشم

- ریمل پودری
   ریمل پودری یک تکنیک قدیمی بوده که از مدت ها قبل مورد استفاده مدل ها، بازیگرها . افراد مشهور قرار می گرفت. در واقع کاربرد و فایده این نوع ریمل مانع از مد افتادن آن گردیده است. این مدل ریمل بسیار متفاوت تر از ریمل های خیس و خشک می باشد. برای استفاده از این ریمل باید چند قطره آب به آن اضافه کرده و مژه ها را از ریشه تا انتها رنگ آمیزی کنید. ریمل فورا روی مژه ها نشسته به گونه ای که انگار مژه مصنوعی استفاده کرده اید! 
- ریمل کرمی
   ریمل کرمی برای مژه های زیبا ولی کم پشت بسیار مناسب بوده و مژه ها را بیشتر و پرتر نشان خواهد داد. مشکل این نوع ریمل این است که به راحتی پخش خواهد شد، به همین دلیل برای استفاده از آن به ابزار خاصی نیاز دارید.
- ریمل مایع
   این نوع  ریمل ها به راحتی در بازار پیدا می شوند و بین خانم هایی که مژه های نسبتا فری دارند پرطرفدار است. این ریمل خاصیت تیز کنندگی مژه ها را افزایش خواهد داد. بعضی از مدل های این ریمل اطراف چشم پخش خواهند شد ولی مدل های ضد آب آن این مشکل را ندارند. 
- ریمل اکلیلی
   ریمل اکلیلی به هر دو شکل پودری و مایع در بازار وجود دارد. فقط باید دقت کنید این ریمل را به طور مساوی روی مژه ها پخش نمایید تا در یک نقطه جمع نشوند. این ریمل برای زمانی که به مهمانی می روید به راحتی می تواند ظاهری پر زرق و برق و درخشان به چهره شما ببخشد. ریمل های اکلیلی دارای رنگبندی کامل می باشد.
- ریمل جدا کننده ی مژه
   این محصول، یک محصول آرایش چشم همه کاره است که هم حجم دهنده و  هم ضخیم کننده مژه ها است. این ریمل معمولا به صورت ضد آب در بازار عرضه می شود. با توجه به غلظت و بافت این نوع ریمل، به طور مساوی روی مژه ها پخش شده و هر مژه را جداگانه، ظریف و با فر زیبایی نشان می دهد و ظاهری خواستنی به چهره می بخشد. 

انواع ریمل چشمReviewed by سه رخ on Apr 26Rating: 3.0انواع ریمل چشمریمل چشم محصولی آرایشی است که مژه ها را پر رنگ تر و پرپشت تر نشان خواهد داد که دارای انواع مختلفی است که هرکدام کاربری خاصی برای آرایش چشم ها دارند. در این مقاله انواع ریمل چشم و کاربرد آن ها را به شما معرفی می کنیم.

ریمل چشم محصولی آرایشی است که مژه ها را پر رنگ تر و پرپشت تر نشان خواهد داد که دارای انواع مختلفی است که هرکدام کاربری خاصی برای آرایش چشم ها دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *