جدیدترین مدهای آرایش برای پاییز
جدیدترین مدهای آرایش پاییز
مهر ۴, ۱۳۹۶
انواع آرایش لبنانی
آرایش لبنانی
مهر ۴, ۱۳۹۶

انواع سایه چشم

آموزش انواع سایه چشم

انواع سایه چشم

انواع سایه چشم

  • سایه های مدادی
    استفاده از سایه مدادی نیبت به سایر سایه ها به دلیل نوک مدادی آن بسیار ساده تر است. به همین دلیل بهترین نوع سایه برایآرایش های سریع و روزمره به حساب می آیند سایه های مدادی در رنگی های متنوع و در دو مدل براق و مات وجود دارد.
  • سایه خشک
    سایه خشک کاملا خشک و بدون چربی است و نسبتا دوام خوبی دارد. چون دارای بافتی نرم است به خوبی روی پلک مینشیند. این نوع سایه بسیار پرکاربرد بوده و در همه موارد آرایشی  چشم مورد استفاده قرار میگیرد.

 

  •  سایه های چرب
    سایه های چرب از هر سایه دیگری بر روی چشم ها زیباتر به نظر می رسد، اما نگهداری  سایه  چرب روی چشم بسیار سخت  می باشد.متاسفانه لای چین و چروک چشم جمع می شود و برای استفاده در روزهای گرم و برای مدت زمان طولانی انتخاب مناسبی به شمار نمی روند.سایه های مدادی با آن همه رنگ ها متنوعی که دارند یکی از گزینه های مناسب به شمار می روند. تنها اشکالی که می توان از این وسیله گرفت این است که نوک آنها اندکی زمخت بوده و پس از استعمال چشم ها اندکی اذیت شده و ممکن است پلکها دچار سوزش موقتی و قرمزی کمی شوند.شما میتوانید از دسایه خشک و یا پایه خشک برای دا بیشتر استفاده کنید.

  •  سایه های پودری
    سایه های پودری یکی از بهترین انواع سایه ها به شمار می روند چراکه هم باعث می شوند چشم های شما نافذ تر جلوه کنند و همچنین حالت طبیعی چشم را نیز از بین نمی برند. سایه پودری دارای تنوع رنگی  بسیاری بوده و دار ای دو نوع مات و براق می باشد.شما می توانید از سایه های چشم پودری چرب یا خشک استفاده کنید.از چشم های خود به خوبی مراقبت کنید. چند تکنیک را به همراه رنگ های مختلف بر روی چشمان خود امتحان کنید تا مطمئن شوید که کدامیک از آنها بیش از سایرین مناسب شماست و زیبایی مورد نظرتان را برایتان فراهم می آورند.

  • سایه مایع یا آبرنگی

    این نوع سایه با استفا ده از آب و قلمو استفاده میشوند.این نوع سایه ها معمولا با مارکئاکوا ساخته میشوند.این سایه زیباتیرین سایه بوده که علاوه بر زیبایی دارای ماندگاری و دوام است. این نوع سایه ابرای گریم و آرایش عروس و یا بطور کلی زیرسازی  سایه و با رنگ تیره وهمینطور به عنوان خط چشم استفاده میشود. استفاده از این نوع سایه به علت داستن  مهارت خاص معمولا در آرایشگاه ها استفاده میشود.

استفاده از سایه بعد از خط چشم موجب ایجاد یک حالت خواب آلودگی و کم نما شدن چشمها میگردد . از خط چشم در آخر کارتان برای ایجاد بهترین حالت استفاده نمایید. با استفاده ازیک ریمل مناسب سعی نمایید که مژه ها را پرپشت و فردار نمایید . برای این کار میتوانید از انواع ریملهای پرپشت و بلند کننده مژه استفاده نمایید . هیچگاه از خط چشم در داخل مژه ها و پلکهای پایینی استفاده نکنید , این کار موجب کوچکتر به نظر آمدن چشمها میگردد .

در بهترین آرایشگاه زنانه برای یک آرایش زیبا و حرفه ای معمولا از انواع مختلف سایه استفاده میشود.

انواع سایه چشمReviewed by سه رخ on Sep 26Rating: 3.0انواع سایه چشماستفاده از سایه بعد از خط چشم موجب ایجاد یک حالت خواب آلودگی و کم نما شدن چشمها میگردد . از خط چشم در آخر کارتان برای ایجاد بهترین حالت استفاده نمایید.

در این مقاله آرایشی بررسی انواع سایه چشم تا ببینیم  آرایشگران در آرایشگاه از چه نوع سایه استفاده میکنند.استفاده از سایه بعد از خط چشم موجب ایجاد یک حالت خواب آلودگی و کم نما شدن چشمها میگردد.

1 دیدگاه

  1. ta1232 گفت:

    خیلی جامع و کامل بود.ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *