بهترین فرمول رنگ موی قرمز
فرمول رنگ موی قرمز
مرداد ۸, ۱۳۹۷
انتخاب لاک
راهنمای انتخاب لاک
مرداد ۸, ۱۳۹۷

انواع لاک ناخن

لاک ناخن

انواع لاک ناخن

انواع لاک ناخن

   لاک ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها برای طراحی و دیزاین خاصی کاربرد دارند. لاک ناخن را بر حسب کاربرد و کارایی که نیاز دارید انتخاب کنید. در ادامه انواع لاک ناخن را به شما معرفی می کنیم:
لاک ناخن ساده براق
   لاک ناخن ساده که همه ما با آن ها آشنا هستیم که در رنگ ها و برندهای مختلف در فروشگاه های لوازم آرایشی به فروش می رسند. این مدل از لاک ها معمولا بعد از خشک شدن ظاهر براقی بر روی ناخن ها ایجاد می کنند و بر اساس برند و مرغوبیت نوع لاک ناخن ماندگاری بسیار خوبی هم روی ناخن ها خواهند داشت و این ماندگاری معمولا بین 7 تا 10 روز است. 
لاک ناخن ساده مات
   مدلی دیگر از لاک ناخن ساده نیز وجود دارد که بعد از خشک شدن حالت مات روی ناخن ها ایجاد خواهد کرد. این سبک از لاک ناخن هم زیبایی فوق العاده ای ایجاد می کند و یک تجربه جدید از لاک ناخن ساده را به همراه خواهد داشت. این مدل لاک ناخن نیز ماندگاری متوسطی داشته و این موندگاری بین 7 تا 10 روز می باشد. 
لاک ناخن ژل - ژلیش
   اگه تمایل دارید ماندگاری لاک ناخن ها خیلی بیشتر از قبل باشد بهتر است از لاک ناخن ژل استفاده نمایید. این سبک از لاک ناخن به سادگی خشک نخواهد شد و برای خشک و مانگدار شدن روی ناخن ها به دستگاه UV نیاز است. ناخن ها بعد از لاک با لاک ژلیش باید در دستگاه UV قرار گیرند تا هم درخشش بیشتری داشته باشند و هم موندگاری آن ها نیز اففزایش یابد. پروسه لاک زدن ناخن ها با لاک ژل یکمی وقت گیر است اما ارزش آن را دارد. 
لاک ناخن آینه ای یا کروم
   همانطور که از اسم این مدل لاک ناخن پیدا است بعد از لاک زدن ناخن ها حالت آینه ای و براق پیدا خواهند کرد. این مدل از لاک ناخن نیز تنوع رنگی خیلی زیادی دارند و معمولا هم برای تمام ناخن ها و هم در کنار طراحی های مختلف لاک ناخن مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا برای این سبک از لاک ناخن از پودر خیلی ریزی به نام پودر کروم استفاده می شود و در انتها حالت فلزی و آینه ای خیلی جذابی روی ناخن ها به وجود خواهد آورد. 
لاک ناخن مخملی
   لاک ناخن مخملی ظاهری خیلی فانتزی و متفاوت روی ناخن ها ایجاد خواهد کرد. این سبک از لاک ناخن یا به صورت آماده وجود دارد و یا با استفاده از پودر مخملی روی ناخن ها ایجاد می گردد. پودر های مخملی در رنگ های مختلفی وجود دارند و بعد از لاک زدن ناخن ها و قبل از خشک شدن لاک ناخن روی ناخن ها ریخته خواهند شد و در نهایت موجب می شوند تا ناخن ها حالت مخملی زیبایی داشته باشند.
لاک ناخن حرارتی
   این مدل از لاک ناخن به حرارت (سرما و گرم) حساس بوده و به تغییرات دما واکنش نشون می دهد. این لاک ناخن شکل و ظاهری شبیه به لاک ناخن ساده دارد اما وقتی از دمای خیلی گرم به دمای خیلی سرد بروید رنگ لاک ناخن ها تغییر محسوسی پیدا خواهد کرد. این تغییر را می توان با دمای آب راحت تر دید. اگر دست های خود را بعد از لاک زدن با لاک حرارتی و خشک شدن، زیر آب داغ بگیرید یک رنگ از لاک روی ناخن ها دیده خواهد شد و اگر بلافاصله آب خیلی سرد روی ناخن ها بریزید تغییر رنگ لاک را مشاهده خواهید نمود. 

انواع لاک ناخنReviewed by سه رخ on Jul 30Rating: 3.0انواع لاک ناخنلاک ناخن دارای انواع مختلفی است که هر کدام از این لاک ها کاربرد مخصوصی دارند و برای طراحی های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله انواع لاک ناخن را به شما معرفی می کنیم.

لاک ناخن دارای انواع مختلفی است که هر کدام از این لاک ها کاربرد مخصوصی دارند و برای طراحی های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *