لیفت با نخ سیلوئت
مزایای لیفت صورت با نخ سیلوئت
آذر ۳, ۱۳۹۶
رنگ های کاموفلاژ
کاموفلاژ و انواع رنگ ها
آذر ۳, ۱۳۹۶

انواع لیفت صورت

لیفتینگ صورت

انواع لیفت صورت

انواع لیفت صورت

با بالا رفتن سن، پوست صورت استحکام و قابلیت ارتجاعی خود را به دلیل کاهش قدرت عضلات از دست داده و این موضوع موجب ایجاد چروک‌ های به نسبت زیاد بر روی پوست خواهد شد که با روش های جراحی و روش های غیر جراحی مانند لیفتینگ صورت می توان این چروک ها را به راحتی از بین برد. با روش لیفتینگ در واقه پوست کشیده شده و چین و چروک ها با سرعت بیشتری از بین می روند. لیفت صورت دارای روش های مختلفی است که هر کدام از این روش ها با توجه به شرایط بیمار توسط پزشک متخصص توصیه و پیشنهاد می شود. در ادامه انواع روش های لیفت صورت را به شما معرفی می کنیم. به طور کلی برای انجام لیفت صورت دو نوع روش کلی وجو دارد: روش لیفت بدون جراحی و روش لیفت با جراحی. در روش لیفت بدون عمل جراحی می توان با استفاده از روش های مختلف جوانسازی پوست را انجام داده و هیچگونه ردی از عمل جراحی و بخیه و سایر موارد بر روی پوست باقی نماند. اما در روش جراحی لایه های زیرین پپوست توسط پزشک متخصص کشیده شده و معمولا ردی از عمل جراحی بر روی پوست باقی می ماند که می توان به کمک کرم های ترمیمی ولیزر این رد را تا حدود زیادی مخفی و محو نمود.  
1. روش های بدون جراحی: هدف از انجام عمل لیفت صورت به روش غیر جراحی کند و یا متوقف کردن روند بروز علائم پیری صورت قبل از نمایان‌ تر شدن آن است. بسیاری از خانم‌ها و آقایانی که علائم ابتدایی پیری پوست را در صورت خود مشاهده می‌کنند، می‌ توانند با درمان زود هنگام از طریق روش‌های غیر جراحی و برطرف کردن چروک‌ها، افتادگی و شُل‌ شدگی پوست را در همان مراحل اولیه‌، بدون نیاز به انجام عمل‌ های تهاجمی‌ تر در آینده کاملاً برطرف سازند. روش های غیر جراحی شامل: لیفت صورت با نخ - تزریق بوتاکس - تزریق ژل - اولتراسوند درمانی یا هایفوتراپی - لیفت صورت با لیزر - لیفت با برش کوچک S-Lift - پیلینگ - کرم ها - میکرودرم ابریژن
2. روش های جراحی: عمل جراحی لیفت صورت برای کاهش چین و چروک‌ ها و سایر نشانه‌ های پیری در صورت و با هدف بهبود کلی ظاهر فک و صورت انجام می گردد. عمل جراحی لیفت صورت می‌تواند به از بین بردن تأثیرات نامطلوب زمان، فشارهای عصبی و قرار گیری در معرض عوامل محیطی مختلف کمک کند. جراح لیفت صورت، برای انجام این عمل عضلات زیر پوست صورت را بالا برده و فرآیند سفت کردن پوست صورت را انجام می دهد تا علاوه بر جوانسازی ساختار چهره، فرم آن را نیز زیبا سازد. سپس چربی‌های اضافی پوست که ظاهر چهره را پیر و خسته نشان می‌دهد به طور کلی برداشته می شود. 

انواع لیفت صورتReviewed by سه رخ on Nov 24Rating: 3.0انواع لیفت صورتلیفت صورت فرآیندی است جهت جوانسازی پوست که با روش های مختلفی قابل انجام بوده و ویژگی خاص خود را دارند. در این مقاله انواع روش های لیفت صورت را به شما معرفی می کنیم.

لیفت صورت فرآیندی است جهت جوانسازی پوست که با روش های مختلفی قابل انجام بوده و ویژگی خاص خود را دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *