بوتاکس صورت
نکات قبل از بوتاکس
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۷
نگهداری از مژه مصنوعی
روش نگهداری از مژه مصنوعی
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷

انواع ماسک صورت

معرفی انواع ماسک صورت

انواع ماسک صورت

معرفی انواع ماسک صورت

   ماسک صورت یکی از روش های مراقبت و تقویت پوست است که دارای مزایایی همچون پاک کردن آلودگی ها، لایه برداری، آبرسانی و تونینگ کردن صورت است. ماسک های مورد استفاده برای صورت به 6 مدل تقسیم می شوند: ماسک های خاک رس، ماسک های ورقه ای کندنی، ماسک های گرمایی، ماسک های کرمی، ماسک های روغنی گرم و ماسک های طبیعی. چه پوست خشک، چرب و یا معمولی، به ماسک نیاز دارد و باید بهترین نوع ماسک بر اساس جنس پوست خود را انتخاب نمایید.

ماسک صورت خاک رس – Clay Mask

   ماسک خاک رس حاوی رس طبیعی بوده که هنگام خشک شدن به پاکسازی عمیق پوست صورت از آلودگی ها بسیار کمک می کند. ماسک خاک رس برای افرادی که پوست چرب و معمولی دارند بسیار مناسب است، چون چربی اضافی پوست را بدون ایجاد کردن چروک از بین می برد. 

ماسک صورت پوسته ای -  Peel off Mask

   این ماسک ها به صورت ژل، پلاستیک و یا موم پارافین در بازار عرضه می شود، اما قدرت جذب کنندگی بالای ماسک خاک رس را ندارند. این ماسک ها پوست را به صورت موقت سفت کرده و منافذ آن را می بندند، به علاوه باعث تسریع جریان خون خواهد شد. این ماسک برای پوست خشک مناسب است. 

Jafra Cooling Hydration Mask سفت کنندگی بالا به همراه اسانس های گیاهی.

ماسک صورت گرمایی – Thermal Mask

   ماسک های گرمایی بعد از اتصال به پوست کم کم گرم شده و سطح پوست را برای تنفس بهتر تحریک خواهند کرد.

ماسک صورت کرمی – Cream Mask

   ماسک های کرمی حاوی امولسیون هایی هستند که موجب نرمی پوست می شوند به همین دلیل برای افرادی که پوست خشک یا ممولی دارند بسیار مناسب می باشند. این نوع ماسک ها با مرطوب کردن پوست موجب جوانسازی پوست می شوند. 

ماسک صورت روغن گرم – Warm Oil Mask

   این مدل ماسک ها معمولا در اسپاها استفاده می شوند و حاوی روغن های درمانی مانند بادام، زیتون یا ویتامین ها می باشند. این روغن ها پوست را نرم کرده و به گردش خون کمک می کنند، در نتیجه بهترین انتخاب برای پوست های خشک و چروک است.

ماسک های طبیعی – Natural Masks

   ماسک های طبیعی حاوی مواد طبیعی میوه ها، گیاهان و گیاهان دارویی هستند که به جوانسازی پوست کمک خواهند کرد. 

انواع ماسک صورتReviewed by آرایشگاه on May 10Rating: 3.0انواع ماسک صورتماسک صورت دارای انواع مختلفی است که هر کدام از این ماسک ها کاربردهای متفاوت داشته و برای هدفی خاص تولید شده است. در این مقاله انواع ماسک صورت را به شما آموزش می دهیم.

ماسک صورت دارای انواع مختلفی است که هر کدام از این ماسک ها کاربردهای متفاوت داشته و برای هدفی خاص تولید شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *