انواع پوست
شناخت انواع پوست
تیر ۲۸, ۱۳۹۷
شامپو مو
بهترین روش شامپو کردن مو
تیر ۲۹, ۱۳۹۷

محصولات برای انواع مو

ویتامینه مو

محصولات ویتامینه مو

داشتن موی شاداب :

آیا شگفت انگیز نیست که هر روز مو ی خوبی داشته باشید؟ یک روز مو خوب، و روز بعد یک موی عالی؟ داشتن موهای زیبا و سالم بسیار ساده تر از آن است که فکر می کنید. ورزش ، تغذیه مو ، مراقبت ساده مناسب برای نوع موی شما همراه با محصولات مراقبت از مو و ....

نوع موی خود را تعیین کنید.

نوع مو بر اساس عوامل بسیاری از جمله شکل، انحناء ، بافت، تخریب مو، تراکم مو، عرض مو و طول مو مشخص میشود. این عوامل باعث ایجاد نوع موی منحصر به فرد شما می شوند و تعیین می کنند که کدام محصولات و روش مراقبت از مو برای شما مناسب است.

  • اگر شما نوع موی خود را (مستقیم، فرفری، خشک، نازک، رنگ درمان شده، و غیره) می دانید، یافتن محصولات خاص مو در فروشگاه باید آسان باشد. از محصولاتی استفاده کنید که با نوع موی شما ارتباط دارند. تقریبا هر برند مراقبت از مو دارای چندین نسخه از محصولات است که نیازهای مختلف موهای مختلف مشتریان را درنظر میگیرد. بهترین زمان برای اینکه نوع موهای خود را تعیین کنید زمانی است که موهایتان در حالت طبیعی قرار دارد.
  • اگر شما نوع مو خود را نمی دانید، یا موهای خود را در دسته بندی بیش از چند نوع مختلف میدانید، می توانید از مشاوره آرایشگاه خود کمک بگیرید . معمولا  بعد از اینکه موهای خود را براشینگ کردید و یا کوتاه کردید.
  • اگر موهای رنگ شده دارید، برای محصولاتی که به طور خاص برای موهای رنگ شده اند را دنبال کنید. این محصولات تخصصی معمولا دارای مزایای مرطوب کننده هستند زیرا رنگ مو حاوی مواد شیمیایی خشن است که مو را خشک می کنند. این محصولات همچنین به حفظ رنگ و درخشش موهای رنگ شده کمک می کند.

          از محصولاتی استفاده کنید که با نوع موی طبیعی شما کار می کنند. اگر شما از محصولات ساخته شده برای نوع موی خود استفاده کنید ، می توانید به راحتی شادابی موهای خود را کنترل کنید و به بهترین شکل با نوع موی خود رفتار کنید.

- به عنوان مثال، اگر موهای چرب دارید، نباید شامپو هایی را استفاده کنید که حاوی رطوبت باشند، و به جای آن محصولاتی را پیدا کنید که برای متعادل کردن چربی  کمک کنند.

- برای موهای فر درخشان و یا درشت باید محصولاتی را که وز مو را کاهش می دهند، استفاده کنید و بسته به اینکه چگونه می خواهید موهای خود را درست کنید، محصولاتی را انتخاب کنید که پیچ خوردگی و یا تاب مو را کنترل کنند.

- موهای لخت و یا نازک باید محصولاتی را استفاده کنند که به مو حجم دهد، اما برای شستن ملایم باشد . از آنجایی که روغن به راحتی در افرادی با موهای نازک مشخص میشود، ممکن است مجبور باشند موهایشان را بیشتر شستشو دهند.

- موهای رنگ شده و یا درمان شده باید به دو دلیل از محصولاتی که مخصوص موهای رنگ شده است استفاده کنید: اول، این محصولات دارای اسید آمینه و تهویه دهنده هایی هستند که به موهای آسیب دیده کمک می کنند. دوم، اینکه محصولات خاص در موهای شما ملایم تر است، بنابراین موهای شما می توانند رنگ را حفظ کنند. دلایل زیادی وجود دارد که رنگ مو در حال کاهش است (قرار گرفتن در معرض آفتاب، اضافه کردن مواد شیمیایی از درمان های بیشتر، کلر، و غیره)، اما شامپو بزرگترین مجرم است چرا که مردم به طور مداوم شامپو استفاده میکنند.

محصولات برای انواع موReviewed by محصولات مو on Jul 20Rating: 3.5محصولات مو برای انواع موبرای انواع مو، محصولات مو مختلفی وجود دارد.

برای اینکه مویی شاداب و سالم داشته باشید ابتدا باید نوع موی خود را بشناسید تا بر اساس آن بتوانید از محصولات مخصوص موی خود استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *