پاک کردن ریمل مژه
روش صحیح پاک کردن ریمل از مژه
خرداد ۹, ۱۳۹۷
رمز آرایش برای زیبایی بیشتر
رمزو رازهای آرایش
خرداد ۹, ۱۳۹۷

انواع مدل رنگ مو

انواع رنگ مو

انواع مدل رنگ مو

انواع مدل رنگ مو

   به گفته آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه زنانه هر خانمی باید تفاوت بین مدل های رنگ مو و تاثیری که بر روی موها دارند، را بدانند تا بتوانند انتخاب مناسبی با توجه به جنس و نوع موهای خود داشته باشند. جالب است بدانید تمام رنگ ها برابر نیستند و تاثیرات و ماندگاری برابری هم ندارند. 5 شاخه ی اصلی در مدل های رنگ مو وجود دارد که به رنگ های موقت، رنگ های نیمه موقت، رنگ های دائم، هایلایت ها و رنگ کردن ریشه ی مو تقسیم می شوند. در ادامه این مدل رنگ ها را به شما معرفی می کنیم.
- رنگ موی موقت (Temporary Hair Color)
  رنگ موی موقت پرده های رنگی متفاوتی از خاکستری و رنگ های پاستیلی است. این نوع رنگ مدتی است که شبکه های اجتماعی را به تسخیر خود درآورده است، این رنگ ها که بعضا ترند سال نیز هستند برای گرفتن عکس های متنوع و اینستاگرامی بسیار جذاب و زیبا هستند، اما همه نمی توانند چنین رنگ های بولدی را به مدت طولانی روی موهای خود داشته باشند، به همین دلیل رنگ موهای موقت بهترین گزینه برای افرادی است که به این رنگ ها علاقه دارند. با رنگ های موقت تغییرات رنگی زیبایی بر روی موها ایجاد کرد. رنگ موهای موقت شامل انواع اسپرهای رنگ موی موقت و گچ های رنگ موی موقت هستند. این رنگ ها با اولین شامپو کاملا از روی موها پاک می شوند.
- رنگ موی نیمه دائم ( Semi-Permanent Hair Color )
   اگر تمایل دارید که رنگ موی پاستیلی یا رنگی مدت زمان بیشتر از یکی دو روز روی موها باقی بماند، توصیه می کنیم از رنگ های نیمه دائم استفاده نمایید. این رنگ موها آمونیاک ندارند و در نتیجه نیاز به دکلره کردن موها نخواهند داشت و تقریبا تا ده بار شستشوی موها روی سر باقی خواهند ماند. رنگ های نیمه دائم بهترین انتخاب برای خانم هایی هستند که نمی خواهند ریشه ی موها آسیب ببیند.
- رنگ موی دائم (Permanent Hair Color)
   اگر دوست دارید که رنگ موی مورد علاقه شما به مدت طولانی روی موها بماند، این مدل رنگ موی دائم بهترین انتخاب می باشد. این مدل رنگ مو هفته ها بر روی موها باقی مانده و تا رنگ کردن بعدی آنچنان کمر نگ نمی شود. رنگ موهای دائم می توانند به روشن کردن و تیره کردن تدریجی موها نیز کمک کنند و یکی از رنگ هایی هستند که موهای خاکستری را به طور کامل پوشش می دهند.
- رنگ موی هایلایت (Highlights)
   نیازی نیست که کل موها را همیشه رنگ کنید، می توانید با هایلایت و رنگ های مختلف بازی کرده و با این روش به موهای خود عمق و حجم دهید، هایلایت های پهن و ضخیم مدت زیادی است که مورد استفاده قرار نمی گیرد و به جای آن از مدل هایی مانند آمبره، سامبره، بالیاژ و بیبی لایت استفاده می شود که به موها حجم و زیبایی خاصی می بخشد.
- رنگ کردن ریشه مو ها (Root Cover Up)
   ریشه موی بعضی از خانم ها به سرعت رشد می کند و خاکستری می شود. این افراد برای اینکه هر هفته موهای خود را رنگ نکنند و به ریشه ها آسیب نرسانند بهتر است از رنگ های اسپری و پودری مخصوص ریشه استفاده نمایند. این رنگ ها نیز به راحتی در حمام بعدی از روی موها پاک می شوند.

انواع مدل رنگ موReviewed by سه رخ on May 30Rating: 3.0انواع مدل رنگ مورنگ موها دارای مدل ها و انواع مختلف هستند که هر کدام از آن ها کاربرد خاصی داشته و موجب تغییر رنگ موها خواهند شد که این تغییر به صورت موقت، نیمه موقت و دائم است. در این مقاله انواع مدل رنگ مو را بررسی می کنیم.

رنگ موها دارای مدل ها و انواع مختلف هستند که هر کدام از آن ها کاربرد خاصی داشته و موجب تغییر رنگ موها خواهند شد که این تغییر به صورت موقت، نیمه موقت و دائم است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *