بهترین کرم پودر فصل بهار
کرم پودر مناسب فصل بهار
خرداد ۱۳, ۱۳۹۷
بررسی نکات آرایشی دختران جوان در آرایشگاه و خانه
نکات آرایشی دختران جوان
خرداد ۱۴, ۱۳۹۷

انواع روش های هایلایت در آرایش صورت

انواع هایلایت صورت

انواع روش های هایلایت در آرایش صورت

انواع روش های هایلایت در آرایش صورت

   هایلایت صورت روشی ساده برای جذابیت بیشتر و داشتن ظاهری شاداب و درخشان است. هایلایت، موجب جوان تر نشان دادن چهره شده و پوست را صاف و صیقلی می سازد. خانم ها با استفاده از هایلایت می توانند چهره خود را درخشان، شفاف و مات کنند. بستگی دارد از چه نوع هایلایتی استفاده کنیدو در این مطلب انواع مدل های هایلایت آرایش صورت را به شما آموزش می دهیم. اگر به زیبایی صورت خود اهمیت می دهید، توصیه می کنیم حتما قبل از هایلایت صورت از لوسیون های مرطوب کننده استفاده نمایید؛ زیرا موجب مرطوب ماندن پوست صورت در طول روز خواهد شد. 
- هایلایت شبنمی
   برای ایجاد جلوه ای شاداب و سالم، پوست باید به خوبی مرطوب و هیدارته شود. برای ایجاد هایلایت شبنمی یک قطره از محصول آرایشی روشن کننده مایع (ایلومیناتور) را با مرطوب کننده ترکیب کنید و استفاده نمایید. اگر دوست دارید برخی از قسمت های صورت درخشش شبنمی پیدا کند، با انگشت کمی از هایلایت بدون اکلیل (مثل بالم لب و استیک) را روی قسمت های خاصی از صورت مانند استخوان ابرو و گونه بزنید.
- هایلایت مات
   اگر به جلوه های براق و اکلیلی علاقه ای ندارید اما کماکان باز هم دوست دارید برخی از قسمت های صورت برجسته تر به نظر برسند ، بهتر است هایلایت با کانسیلر را امتحان نمایید. به این منظور می توانید از یک پالت کانتور و یا کانسیلر مات که دو درجه روشن تر از رنگ پوست شما است، استفاده نمایید. با استفاده از اسفنج آرایشی و یا قلمو، مقداری از این ترکیب راا به قسمت های برجسته صورت بزنید. در این نوع هایلایت بهترین نقاطی که می توان آنها را روشن تر کرد، مرکز پیشانی، برجسته ترین بخش استخوان گونه ها و زیر چشم ها است.
- درخشش اکلیلی
   اگر آرایش خود را تکمیل کردید اما تمایل دارید چیزی به آن اضافه کنید، بهتر است مقداری هایلایت اکلیل دار پودری و یا کرمی روی صورت و در قسمت استخوان های گونه و زیر استخوان های ابرو بزنید. برای این کار بهتر است از قلموی بادبزنی استفاده نمایید تا بیشتر هایلایت اکلیلی را به اطراف پخش کند. 
- هایلایت تمام صورت
   اگر تمایل دارید تمام صورت را هایلایت کنید با استفاده از یک اسفنج آرایشی و یا قلموی هایلایت که از قبل با مقداری اسپری فیکساتور (اسپری تثبیت کننده آرایش) مرطوب کردید را به پودر یا کرم هایلایت زده تا درجه درخشش آن بیشتر شود و سپس آن را روی استخوان های ابرو و گونه ، نوک بینی، بالای لب و اطراف گیج گاه ها خود بزنید. اگر به صورت اتفاقی درخشش و روشنی آن بیش از حد شد، با استفاده از کرم پودر درجه روشنی آن را کاهش دهید. استفاده بیش از اندازه ازهایلایتر در قسمت خط های خنده و در کنار چشم ها هم توصیه نمی شود. هایلایت ملایم این قسمت، باعث پوشش چین و چروک های کنار چشم خواهد شد؛ اما اگر بیش از حد هایلایت را در این نواحی استفاده کنید، این چین و چروک ها بیشتر خود را نمایان می سازند. 

هایلایت صورت
انواع روش های هایلایت در آرایش صورتReviewed by آرایشگاه on Jun 4Rating: 2.5انواع روش های هایلایت در آرایش صورتهایلایت صورت روش های مختلفی دارد که هر کدام از آن ها بخشی از صورت را درخشان می کنند و موجب رفه برخصی نواقص صورت می شوند. د این مقاله انواع روش های هایلایت در آرایش صورت را به شما معرفی می کنیم.

هایلایت صورت روش های مختلفی دارد که هر کدام از آن ها بخشی از صورت را درخشان می کنند و موجب رفه برخصی نواقص صورت می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *