انواع شوینده صورت
انواع پاک کننده صورت
خرداد ۲۳, ۱۳۹۷
موارد استفاده میکرودرم
کاربرد میکرودرم
خرداد ۲۳, ۱۳۹۷

انواع پرایمر صورت

انواع پرایمر

انواع پرایمر آرایشی بر اساس نوع پوست

انواع پرایمر صورتReviewed by آرایشگاه on Jun 13Rating: 2.5انواع پرایمر صورت پرایمرهای صورت محصولاتی برای رفع نواقص پوستی و زیرسازی آرایش هستند که موجب زیباتر شدن پوست و آرایش چهره خواهند شد و دارای انواع مختلفی هستند که کاربردهای متفاوت دارند. در این مقاله انواع پرایمر صورت را به شما معرفی می کنیم.

پرایمرهای صورت محصولاتی برای رفع نواقص پوستی و زیرسازی آرایش هستند که موجب زیباتر شدن پوست و آرایش چهره خواهند شد و دارای انواع مختلفی هستند که کاربردهای متفاوت دارند.

انواع پرایمر صورت

   پرایمرهای آرایشی محصولاتی برای بستن منافذ پوست و آماده سازی پوست برای آرایش هستند. در واقع پرایمر های بهترین نوع زیرساز آرایشی هستند که آرایشگران در آرایشگاه زنانه برای انواع آرایش عروس و گریم از آن ها استفاده می کنند. پرایمرها انواع مختلفی دارند که هرکدام از آن ها کاربرد خاصی داشته و موجب تقویت پوست می شوند. در ادامه انواع پرایمرهای آرایشی را به شما معرفی می کنیم:
– پرایمرهای محو کننده (Blurring)
   این نوع پرایمرها معمولا به عنوان فیلتر اینستاگرامی شناخته می شوند که دارای تکنولوژی انعکاس نور بوده و چمشکلات روی پوست رو محو می سازد و این امکان را فراهم می سازد که کرم پودر خیلی راحت تر و بهتر روی پوست بنشیدن و پوشانندگی بالایی داشته باشد.
– پرایمرهای تصحیح کننده ی رنگ (Color Correcting)
   این پرایمرهای رنگی رنگی که بر اساس چرخه  رنگ ساخته شده اند – رنگ هایی که متضاد و خنثی کننده هم می باشند– برای پاک کردن مشکلات پوستی مانند قرمزی، کبودی، زردی و سیاهی تولید می شوند. این نوع پرایمرها معمولا دارای پنج رنگ هستند که مهمترین آن ها: سبز برای مقابله با قرمزی، صورتی برای مقابله با خستگی صورت و آبی برای پاک کردن زردی ها.
– پرایمرهای ضد پیری (Anti-Aging)
   پرایمرهایی که ضد پیری یا آنتی ایجینگ می باشند دو وظیفه مهم را برعهده دارند که شامل محافظت و ترمیم پوست است.به طور مثال حاوی SPF می باشند که از پوست در برابر نور خورشید محافظت کرده و حاوی نیاسین و پپتیدها می باشد که به استحکام بافت پوست کمک خواهد کرد.
– پرایمرهای درخشان کننده (Illuminating)
   این پرایمر بعنوان درخشان کننده پوست مورد استفاده قرار می گیرد و حتی بدون استفاده از کرم پودر می توانید تا آخر روز پوستی درخشان، طبیعی و زیبا داشته باشید.
– پرایمرهای تنگ کننده ی منافذ پوست (Pore-Minimizing)
   اگر پوست شما دارای منافذ باز است و حوصله ندارید به صورت طبیعی آن ها را ببندید می توانید از این نوع پرایمر استفاده کنید. این پرایمرها همان طور که از نامشان مشخص است منافذ باز پوست را بسته و محو می کنند. اگر تمایلی به درخشان شدن پوست خود نداشتید می توانید از مات کننده ها به صورت اسپری یا کرمی استفاده کنید و روی آن پرایمر بزنید.
– پرایمرهای آبرسان (Hydrating)
   پوست های خشک به آرایش صورت حالت پوسته پوسته و خشن می دهند. به همین دلیل این دسته از افراد بهتر است همین بهتره از پرایمرهایی استفاده نمایند که رطوبت خیلی بالایی داشته و آبرسان قوی است. هیالورونیک اسید، ویتامین B3 و عصاره ی سرخالو (Lychee) تمام پوسته پوسته های صورت را  پر کرده و خطوط خشکی و فلس شدگی های روی پوست را می پوشاند و در نتیجه آرایش خیلی راحت و نرم بر روی صورت می نشیند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *