کاربرد پرایمر چشم
پرایمر چشم
خرداد ۲۳, ۱۳۹۷
بهترین مارک رژگونه
برندهای معروف رژگونه
خرداد ۲۴, ۱۳۹۷

انواع کاشت ناخن

انئاع کاشت ناخن در ارایشگاه زنانه

انوا کاشت ناخن

انواع کاشت ناخن در آرایشگاه زنانه

کاشت قالب

        در بهترین آرایشگاه ها  این نوع کاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی می‌ریزیم  تا شکل آن را به خود بگیرد. در اول مواد ضد قارچ را روی ناخن می‌زنند و بعد قالب را روی ناخن فشار می‌دهند تا مواد روی ناخن خشک ‌شود بعد از چند دقیقه ناخن مصنوعی را برمی‌دارند. در این نوع کاشت دیگر سوهان‌کشی نمی‌شود و از چسب ناخن هم استفاده نمی‌شود این نوع کاشت راحت‌ترین نوع کاشت و در عین حال بی‌کیفیت‌ترین است. در این نوع کاشت به دلیل اینکه عمل سوهان‌کشی انجام نمی‌شود بعد از مدت کوتاهی به‌اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن کاشت یکی از مهم‌ترین دلایل برای به وجود آمدن قارچ است. در این نوع کاشت باید مراقب بود تا ناخن‌ها کمترین تماس را با آب داشته باشند.
میدانید که کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌شان دارند توصیه می‌شود. ازآنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانه‌دارها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند. این نوع کاشت  زمان کمتری نیاز دارد، به سوهان‌کشی نیاز ندارد و نظم بسیار خوبی بین کاشت ۱۰ انگشت ایجاد می‌کند. مهمترین نکته این است که این عمل حتما در آرایشگاه انجام شود.

کاشت قالب در آرایشگاه برای چه کسانی مناسب نیست!

      کاشت قالب به افرادی که ناخن‌های پراکنده و یک شکل ندارند در بهترین آرایشگاه  توصیه نمی‌شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند در غیر این‌صورت کاشت به شکل مرتبی در ارایشگاه انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن کاشت، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود.  این نوع کاشت در ارایشگاه را می ‌توان روی انگشت‌های استاندارد کار کرد . نکته این است که احتمال هوا گرفتن این کاشت بیشتر است.ماندگاری کمتری داردو در مقایسه با روش های دیگر  مواد بیشتر مصرف می‌شود.

کاشت پودری

      در این نوع کاشت در ارایشگاه کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا  اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد ندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن با سوهان برقی به ناخن شکل می‌دهند. در بهترین ارایشگاه بهترین نوع کاشت همین نوع پودری است.  برای این نوع کاشت زمانی بیشتر و سوهان‌کشی دقیق و حرفه‌ای جهت یکسان بودن ۱۰ انگشت نیاز است.
این نوع کاشت در ارایشگاه  زمانبر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می‌گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان‌بر احتیاج به سوهان‌کشی دارد، این کاشت برای کسانی که وقت و حوصله کافی در ارایشگاه را  ندارند توصیه نمی‌شود. بهترین نوع کاشت در ارایشگاه  همین نوع پودری است.

کاشت ژل

      در کاشت ژل مواد ژل به صورت آماده در ارایشگاه خریداری میکنیم و  آن را بعد از مواد ضدقارچ روی ناخن می‌گذارند و در دستگاه یووی ارایشگاه  قرار می‌دهند تا خشک شود. این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آنها با هم فرق می‌کند. به طور کلی کاشت با قالب یا قلم دو شیوه متفاوت در کاشت پودری هستند که هر یک مزیت‌ها و نکات منفی مخصوص به خود را دارند. 
نتیجه گیری: بهترین شیوه در بهترین ارایشگاه کاشت پودر با قلم است زیرا شما می‌توانید انواع ناخن‌ها را به‌راحتی کاشت کرده و مشکلات ناخن را برطرف کنید. همچنین محکم‌تر و مقاوم‌تر از کاشت قالب است و کمتر هوا می‌گیرد و شما به راحتی می‌توانید فرم مورد نظر خود را به آن بدهید.

انواع کاشت ناخنReviewed by ناخن on Jun 14Rating: 3.5انواع کاشت ناخنبا انواع کاشت ناخن آشنا شوید.

اگر قصد کاشت ناخن دارید حتما قبل از انجام با انواع کاشت ناخن آشنا شوید .

1 دیدگاه

  1. ارمغان گفت:

    در مورد کاشت ناخن مطلب خوبی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *