بهترین برند شامپوی بنفش
بهترین شامپو بنفش ضد زردی مو
تیر ۱۵, ۱۳۹۷
رفع رنگ نارنجی مو
روش های رفع نارنجی شدن مو
تیر ۱۶, ۱۳۹۷

اولاپلکس شماره ۳

معرفی اولاپلکس شماره ۳

اولاپلکس شماره ۳

اولاپلکس شماره ۳

   اولاپلکس شماره 3 بسته بندی جدیدی از محصولات اولاپلکس است که برای استفاده در منزل بسیار مناسب است. این محصول فقط 100 میل حجم داشته و برای مراقبت از موها در خانه و برای از بین بردن آسیب دیدگی موها در اثر دکلره کردن، براشینگ، رنگ کردن ها مکرر و ... بسیار مناسب است. مصرف این محصول موجب تقویت و منسجم شدن موها شده و موها را برای رنگ کردن یا دکلره کردن های بعدی آماده خواهد کرد. بهترین کار این است که بعد از انجام خدمات اولاپلکس در آرایشگاه از اولاپلکس شماره ٣ استفاده شود و موها را در بهترین حالت ممکن از سالم بودن، نگه دارید تا برای رنگ کردن و یا دکلره کردن های بعدی سالم و قوی باشند.
   این محصول کارایی اولاپلکس های آرایشگاهی را دارد با این تفاوت که در حجم کمتر و با قیمت مناسب تر به فروش می رسد. بعد از استفاده از اولاپلکس در خانه باید موها را با شامپو شسته و به طور معمول از نرم کننده مو استفاده نمایید زیرا این محصول یک مرطوب کننده تا سرم مو نیست! این محصول برای خانم هایی که در منزل موهای خود را رنگ و دکلره می کنند بسیار توصیه می شود. 

اولاپلکس شماره ۳Reviewed by آرایشگاه on Jul 6Rating: 3.0اولاپلکس شماره ۳اولاپلکس شماره ۳ یکی از محصولات درمانی و تقویتی برای موها است که برای خانم هایی که از رنگ و دکلره زیاد استفاده می کنند، کاربرد دارد. در این مقاله این محصول را به شما معرفی می کنیم.

اولاپلکس شماره ۳ یکی از محصولات درمانی و تقویتی برای موها است که برای خانم هایی که از رنگ و دکلره زیاد استفاده می کنند، کاربرد دارد.

1 دیدگاه

  1. تانیا گفت:

    از کجاها میشه تهیه کرد؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *