ماسک آبرسان پوست
آبرسانی پوست در منزل
دی ۱۲, ۱۳۹۶
سن مناسب برای آبرسانی پوست
بهترین سن برای آبرسانی پوست
دی ۱۳, ۱۳۹۶

موم عربی یا خلیجی برای اپیلاسیون

موم عربی

موم عربی یا خلیجی برای اپیلاسیون

موم عربی یا خلیجی برای اپیلاسیون

   موم یکی از محصولات دسته اپیلاسیون است که موجب از بین رفتن موهای بدن خواهد شد. موم ها به دو دسته موم سرد و گرم تقسیم می شود. موم سرد یکی از انواع موم است که نیازی به گرم کردن ندارد. یکی از مشهور ترین انواع موم سرد، موم عربی یا خلیجی است. موم عربی جهت استفاده نیاز به گرم‌ کننده برقی و حرارتی نداشته و تنها با ورز دادن آماده استفاده می باشد و به همین دلیل مانع از التهاب ناشی از حرارت بر روی پوست خواهد شد. این موم نیازی به پارچه و پد نداشته و به راحتی خود موم به صورت یک لایه درآمده و از روی پوست جدا خواهد شد.
   این نوع موم به دلیل طبیعی‌ بودن و استفاده بدون حرارت بسیار طرفدار بوده و در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی از آن استفاده می شود. موم عربی یا خلیجی از نوع موم های پر طرفدار است که با توجه به اینکه موم سرد است هیچ عوارضی بر روی پوست ایجاد نخواهد کرد و بعد از انجام اپیلاسیون، پوست حالتی شاداب و درخشان دارد. 

موم عربی یا خلیجی برای اپیلاسیونReviewed by سه رخ on Jan 2Rating: 3.0موم عربی یا خلیجی برای اپیلاسیونموم عربی یا موم خلیجی یکی از موم های سرد است که نیازی به حرارت و پد و پارچه ندارد. در این مقاله شما را با این نوع موم آشنا می کنیم.

موم عربی یا موم خلیجی یکی از موم های سرد است که آرایشگاه و سالن اپیلاسیون برای اپیلاسیون نیازی به حرارت و پد و پارچه ندارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *