دستگاه های لیزر موی زائد
بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد
آذر ۲۵, ۱۳۹۶
لاغرتر شویم
چگونه لاغرتر به نظر برسیم
آذر ۲۵, ۱۳۹۶

انواع موم اپیلاسیون

موم اپیلاسیون

انواع موم اپیلاسیون

انواع موم اپیلاسیون

   موم یکی از محصولات آرایشی بهداشتی است که جهت اپیلاسیون بدن از آن استفاده می شود. این روش یکی از رایج ترین روش های رفع موهای زائد بدن است که در آرایشگاه از آن استفاده می شود. اما موم ها انواع مختلفی داشته و هر کدام کاربری خاصی دارند. اینکه چه نوع مومی برای پوست شما مناسب تر است موضوع مهمی است زیرا حداقل ماهی یک بار از آن موم استفاده می کنید و اگر باعث خارش روی پوست شود بسیار دردناک خواهد بود. در ادامه انواع مختلف موم و کاربرد آن ها را به شما معرفی می کنیم:انواع موم
- موم منظم: این نوع موم شامل ترکیب لیمو و شکر می باشد که سالیان زیادی است توسط خانم ها استفاده می گردد. این نوع موم ها، موهای ریز را از بین نمی برد و حتی ممکن است به پوست های حساس آسیب رسانده و موجب برآمدگی های قرمز و جوش گردد که زمان زیادی برای از بین بردن آن ها نیز نیاز است. 
- موم شکلاتی: این موم یکی از مناسب ترین انواع پوست برای پوست های حساس است و تمامی موها را یکباره از بین خواهد برد. این موم همانطور که از نامش مشخص است حاوی کاکائو ، روغن لوبیا و روغن آفتابگردان است. روغنی موجود در داخل این موم موجب نرم کردن پوست بعد از وکس خواهد شد. قیمت این موم نسبت به موم منظم گران تر است. اما خواص آن در مقابل قیمتی که دارد بسیار ارزشمند است. 
- موم آلوئه ورا : آلوئه ورا یکی از گیاهان پرفایده برای بدن است و همه ما با خواص ان آشنا هستیم. افرادی که پوست های خیلی حساس دارند بهتر است از این نوع موم استفاده کنند. آلوئه ورای موجود در این نوع موم این اطمینان خاطر را به فرد می دهد که پوست بعد از استفاده از موم مرطوب مانده و خشک و دردناک نگردد. 
موم شکلات سفید : این موم بیشتر با نام rica معروف است. این نوع موم از کشور ایتالیا وارد شده و نسبتاً گران قیمت تر از سایر انواع موم است. این نوع موم تمام موها را یکباره از بین برده و کمی کثیف تر از موم منظم است. این موم موجب نرم شدن و درخشان تر شدن پوست بدن خواهد شد.
موم توت فرنگی : ای نوع موم یکی از جدیدترین انواع موم است که شامل اسید آلفا هیدروکسی بوده که پوست را نرم می کند و ریزترین موها را نیز از بین می برد. اسیدی که در این میوه وجود دارد موجب روشن شدن پوست خواهد شد. 

انواع موم اپیلاسیونReviewed by سه رخ on Dec 16Rating: 3.0انواع موم اپیلاسیونموم ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از این نوع موم ها خاصیت زیادی داشته و کاربرد های مختلف دارند. در این انواع موم ها و کاربرد آن ها را به شما آموزش می دهیم.

در اپیلاسیون موم ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از این نوع موم ها خاصیت زیادی داشته و کاربرد های مختلف دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *