فواید لیزر دایود
مزایای دستگاه لیزر دیود
آذر ۲۷, ۱۳۹۶
بهترین راه گرفتن آب اضافی مو
چطور آب اضافی موها رو بگیریم؟
آذر ۲۷, ۱۳۹۶

موم شکری برای اپیلاسیون

موم شکری

موم شکری برای اپیلاسیون

موم شکری برای اپیلاسیون

   استفاده از موم جهت پپاکسازی پوست، یکی از بهترین روش ها است، زیرا حداقل مدتی طول می کشد تا موها دوباره از ریشه رشد نمایند. البته این روش درد دارد و برای افرادی که پوست حساسی دارند توصیه نمی شود. اما نوعی موم وجود دارد به نام موم شکری که با موم معمولی تفاوت دارد و همچنین درد کمتری نیز دارد. این نوع موم در مقایسه با دیگر مواد پاکسازی مو، کاربردی تر و ساده تر می باشد.
   موم شکری از زمان های گذشته استفاده می شده و مواد تشکیل دهنده ی آن فقط شکر، آب و آب لیمو است. در اپیلاسیون به این روش احتیاجی به چوب موم یا پارچه هم نیست، اما گاهی اوقات ممکن است لازم باشد از پارچه استفاده کنید. این موم از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر و مفید تر از موم های ساده و معمولی است که از مغازه ها تهیه خریداری می کنید. موم شکری به راحتی تمیز خواهد شد و به راحتی با آب قابل شستشو می باشد، البته آب گرم سریع تر می توان این موم را از روی بدن پاک کرد. 

موم شکری برای اپیلاسیونReviewed by سه رخ on Dec 18Rating: 3.0موم شکری برای اپیلاسیونموم شکری یکی از بهترین انواع موم اپیلاسیون است که به راحتی از روی پوست قابل شست و شو می باشد. در این مقاله شما را با این موم آشنا می کنیم.

برای اپیلاسیون موم شکری یکی از بهترین انواع موم اپیلاسیون است که به راحتی از روی پوست قابل شست و شو می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *