شستشو مو چرب-آرایشگاه
شستشو گیاهی موی چرب
بهمن ۵, ۱۳۹۶
برند تجهیزات آرایشگاه
مارک تجهیزات آرایشگاه
بهمن ۵, ۱۳۹۶

اپیلاسیون پشت لب

آموزش اپیلاسیون موهای پشت لب

اپیلاسیون پشت لب

اپیلاسیون پشت لب

   اپیلاسیون یکی از شیوه های رفع موهای زائد بدن و صورت است که برای موهای پشت لب خانم ها نیز کاربرد دارد. اپیلاسیون موهای پشت لب در در مقایسه با اپیلاسیون موهای زائد قسمت های دیگر بدن تقریباً آسان تر است. موهای پشت لب را حتی در منزل نیز می توان اپیلاسیون کرد. رای از بین بردن موهای پشت لب  می توان از نوارهای وکس استفاده کرد بدون این که به وکس داغ نیاز داسته باشید. این نوارها تقریباً ارزان هستند، اما به خوبی وکس داغ نخواهند بود زیرا نمی توانند به اندازه وکس به موها نمی چسبند. برای استفاده از این نورها تنها کافی است دستوالعمل روی جعبه آن را انجام دهید. 
   اگر می خواهید از وکس عادی استفاده کنید، به جای موم از کرم وکس استفاده نمایید، زیرا این نوع چسبندگی کمتری دارد و راحت تر می توان آن را کنترل نمود. ناحیه ی پشت لب را شسته (هرگونه اثری از آرایش را از بین ببرید) و کاملاً خشک نمایید. وکس گرم را روی نصف پشت لب قرار داده و با دقت اطراف خط لب را آغشته نمایید. با قرار دادن زبان در پشت لب می توان پوست را بکشید تا کار راحت تر شود. حتماً وکس را در جهت رشد موها بزنید. یک نوار پارچه ای را روی وکس در جهت رشد مو قرار دهید. ده ثانیه صبر کرده تا وکس کمی خنک شود، سپس لب بالا را بین دندان ها گذاشته تا پوست به جلو کشیده شود (انجام این کار اهمیت دارد). گوشه ی نوار را گرفته و وکس را به سرعت بکنید. مواظب باشید که دست خود را به جای این که به سمت بالا بکشید به یک طرف بکشید. چند ثانیه دست را روی ناحیه ی اپیلاسیون شده فشار دهید تا درد این ناحیه کمتر شود. همین روند را در طرف دیگر لب نیز انجام دهید، سپس اگر مویی باقی ماند آن را با موچین بردارید.

اپیلاسیون پشت لبReviewed by سه رخ on Jan 25Rating: 3.0اپیلاسیون پشت لباپیلاسیون روشی برای فع موهای زائد بدن و صورت است که جهت از بین بردن موهای پشت لب خانم ها و آقایان نیز کاربرد دارد. در این مقاله نحوه اپیلاسیون پشت لب ها را به شما آموزش می دهیم.

اپیلاسیون روشی برای فع موهای زائد بدن و صورت است که جهت از بین بردن موهای پشت لب خانم ها و آقایان نیز کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *